Úgy tűnik, a szürke mackónadrág (amiről Bede Márton itt írt ódát) után a Crocs a járványöltözködés újabb nagy nyertese. A kényelmes papucs, amiből legjobban a sima verzió fogy, rendre az Amazon legkeresettebb termékeinek listáján landol. A Business of Fashion azt írja, hogy a cég számításai szerint a tavalyi, 1,3 milliárd dolláros forgalmuk idén 60-65 százalékkal is nőhet. 2020-ban az első féléves bevételük alig haladta meg a 600 millió dollárt, 2021-ben viszont ez már 1,1 milliárd dollárra ugrott.A vállalat 2002-es indulása óta többször hullámvölgybe jutott, a gazdasági világválság után majdnem csődbe ment. 2013-ban viszont kaptak egy 200 millió dolláros befektetést, 2017-ben pedig lecserélték a menedzsmentet, több saját üzletet nyitottak és menni kezdett a szekér. Az utóbbi években pedig azzal lettek népszerűek az amerikai tinédzserek körében is, hogy olyan sztárokkal működtek együtt, mint Justin Bieber és Post Malone.
444 a kommenteren - 444
A járvány kezdete óta megduplázta eladásait a Crocs