Több mint 5,2 milliárd forint ment el a tavaly ősszel megrendezett vadászati kiállítás vidéki költségeire - írja az Átlátszó egy a kiállítás honlapján talált táblázat alapján, amely ezeket részletezi.202 millió forintot költöttek a vadhús reklámozására: a Magyar Bocuse d’Or Akadémia Egyesület 104 milliót kapott a vadászati kiállítást népszerűsítő gasztronómiai programokra, míg a a zalaegerszegi Vernula Kft. a vadgasztronómia népszerűsítésére 98 milliót.284 millió forint jutott a vadászkönyvekkel foglalkozó Dénes Natúrműhely Kft.-nek könyvkiadásra. Ez a cég adta ki Semjén Zsolt és Bayer Zsolt A vadászat választott engem című, fideszteológiai könyvét. (A könyvről Szily László írt recenziót: Ha Jézus élne, saját kezűleg lőné agyon a szemtelen vadállatokat.)407 millió forintot juttattak Keszthelynek: a Festetics-kastélyban rendezett vadászati programokra 40 milliót; a Keszthelyi Vadászati központ infrastrukturális fejlesztésére 120 milliót; a Hagyományos Vadászati Kiállítás létrehozására a Hungexpón és a kiállítás Keszthelyre szállítására 247 millió forintot kaptak.A hatvani Széchenyi Zsigmond Vadászati Múzeum 138 milliót kapott felvezető programokra, de a diósgyőri Mikulásvonat is kapott 40 milliót.Egy vásárosnaményi cég 403 millió forintot kapott a vadászati és természeti kiállításra, amit a cégtulajdonos felesége nevén lévő Hunor Hotelben mutattak be.Ezek csak kiragadott részletek, az Átlátszó további területeket sorolt még fel cikkében.
444 a kommenteren - 444
284 milliót kapott a vidéki kiadó, amelyik megjelentette Semjén és Bayer vadászkönyvét