#aktuális média

444 444

24.hu: Több mint ötmilliárd forint áramlott titokzatos támogatásokból a Megafonhoz

Ha a többi NER-propagandát is hozzászámoljuk, nyolcmilliárdnál is több gyanús forrás tűnik fel. Ez pedig több mint a duplája annak az összegnek, amit az ellenzéken keres az Állami Számvevőszék.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Lehúzta a rolót a 700 millió forinttal megtámogatott fideszes propaganda-influenszer cége

Végelszámolást kezdeményezett Filep Dávid az Aktuális Médiánál pár hete. A céget tavaly ismeretlen forrásból 634 millió forinttal támogatták meg. Ez a cég terjesztette a 2022-es kampányban a „mini feris” videókat. The post Lehúzta a rolót a 700 millió forinttal megtámogatott fideszes propaganda-influenszer cége first appeared on 24.hu.
fel 0 le
444 444

Még mindig többet költ a kormányoldal a Facebookon, mint mindenki más együtt

2019. április óta lehet követni, ki mennyi pénzt költ el a Facebookon politikai hirdetésre, és kik a legnagyobb hirdetők Magyarországon. Aztán bemutattuk azt is, hogy a politikai táborokhoz köthető hirdetők összesen mennyit költöttek a Facebookon. Az előző héten a kormányoldal újra rekord sok pénzt szórt el. Ebben a cikkben a múlt hét friss adatai szerepelnek, illetve bemutatjuk azt is, hogy állnak a politikai oldalak a Google-hirdetésekben. Az előző...
fel 0 le
444 444

A kormányoldal már 3,5 milliárd forintot hirdetett el a Facebookon, az ellenzéki erők pedig összesen 2 milliárdot

Januárban írtunk arról, hogy 2019. április óta nyomon lehet követni, ki mennyit költ a Facebookon politikai hirdetésre, és kik a legnagyobb hirdetők Magyarországon. Aztán bemutattuk azt is, hogy a politikai táborokhoz köthető hirdetők összesen mennyit költöttek a Facebookon. Az előző héten a kormányoldal újra rekordsok pénzt szórt el. Bemutatjuk a múlt hét friss adatait. A múlt héten csodák csodájára a legtöbbet két ellenzéki oldalra költöttek, az Erősítőre és az Ez Vanra, összesen több mint...
fel 0 le
444 444

Csak a fideszes blogok és újságok már 1 milliárd forintot hirdettek el a Facebookon

Nemrég írtunk arról, hogy honnan lehet tudni, ki mennyit költ a Facebookon, mi számít politikai hirdetésnek, és kik a legnagyobb hirdetők 2019 áprilisa óta. A múlt héten pedig bemutattuk, hogy a politikai táborokhoz köthető hirdetők összesen mennyit költöttek a Facebookon: már több mint 4 milliárd forintot. Most a legutóbbi teljes hét adatait vizsgáljuk meg, illetve az elmúlt hetek trendjeit mutatjuk be. A vizsgált hirdetők több mint 4,1 milliárd forintot hirdettek el 2019 áprilisa óta, a...
fel 0 le
444 444

Már több mint 4 milliárd forint ment el politikai hirdetésre a Facebookon, és a kormányoldal fölénye egyre csak nő

2019 áprilisa óta lehet lekérni a Facebookon, hogy ki mennyi politikai hirdetést adott fel, és hogy milyen posztokra költöttek pénzeket. Egy, a 2019-es EP- és önkormányzati választások előtti facebookos kampányköltéseket vizsgáló tanulmány még erre jutott: „úgy tűnik, hogy a Facebook Magyarországon inkább ellenzéki kampányeszköznek tekinthető, ahol az Orbán-rendszer ellenzéke nagyobb láthatóság elérésére képes, mint az offline kommunikációs szférát domináló kormánypártok”. Azóta viszont sok...
fel 0 le
444 444

Elhalkult a Megafon, a kormányoldalon most inkább az arctalan Aktuális Médiába öntik a pénzt

Hogy honnan lehet tudni, 2019 óta kik mennyit és mire költenek a Facebookon politikai hirdetésként, kik és miből csinálják a Megafont, és miért nincs ennek semmilyen felső határa, arról a múlt heti cikkünkben írtunk részletesen.Most az azóta – az előző vasárnapig tartó héten – elköltött pénzekről számolunk be.Úgy látszik, valamiféle reorganizáció folyik a fideszes Facebook-kampányban. A múlt hét közepén azt jósoltuk, hogy a kormánypárti Megafonnak már...
fel 0 le