#brand
24.hu
24.hu
Küllői Péter: Merek hibázni, merek bátornak lenni, merek hülyéskedni is
A legfiatalabb generáció tagjainak az identifikációjában már nem a nemzeti hovatartozás az első – nyilatkozta a 24.hu-nak Küllői Péter befektető, filantróp, akit annak apropóján kérdeztünk, hogy több mint két évtized után távozik a Bátor Tábor Alapítvány éléről.
The post Küllői Péter: Merek hibázni, merek bátornak lenni, merek hülyéskedni is first appeared on 24.hu.
24.hu
24.hu
„Az unatkozó marketingesek a legveszélyesebbek egy márkára”
Blaumann Debóra, az Erste marketing- és pr-vezetője a Reklámszünet podcastban.
The post „Az unatkozó marketingesek a legveszélyesebbek egy márkára” first appeared on 24.hu.
24.hu
24.hu
Love is love, nem leszünk bevándorlóország
A vállalatokat valójában nem érdeklik a társadalmi kérdések, elmondom, miért tesznek mégis úgy, mintha.
24.hu
24.hu
Love is love, nem leszünk bevándorlóország
A vállalatokat valójában nem érdeklik a társadalmi kérdések, elmondom, miért tesznek mégis úgy, mintha.
444
444
Szédítő grafikon a világgazdaság átalakulásáról
Nem hiszed el, hogyan előznek a techcégek! Nem létező íveket használnak.
24.hu
24.hu
Ez nem a jövő, ez a múlt
Lehet, hogy a következő évek az önbefűzős cipőkről fognak szólni, de biztos, hogy ez fejlődés?
24.hu
24.hu
Botrány: a vásárlók kiakadtak, mert megváltozott a ZARA logója – mutatjuk, milyen lett
Szerintetek is olyan vészes?