#brand

24.hu 24.hu

Küllői Péter: Merek hibázni, merek bátornak lenni, merek hülyéskedni is

A legfiatalabb generáció tagjainak az identifikációjában már nem a nemzeti hovatartozás az első – nyilatkozta a 24.hu-nak Küllői Péter befektető, filantróp, akit annak apropóján kérdeztünk, hogy több mint két évtized után távozik a Bátor Tábor Alapítvány éléről. The post Küllői Péter: Merek hibázni, merek bátornak lenni, merek hülyéskedni is first appeared on 24.hu.
fel 0 le
24.hu 24.hu

„Az unatkozó marketingesek a legveszélyesebbek egy márkára”

Blaumann Debóra, az Erste marketing- és pr-vezetője a Reklámszünet podcastban. The post „Az unatkozó marketingesek a legveszélyesebbek egy márkára” first appeared on 24.hu.
fel 0 le
444 444

A Volkswagen ledobta az év szóvicc-bombáját

Nicht mehr Volkswagen für Trumpa-Lumpa-Land.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Love is love, nem leszünk bevándorlóország

A vállalatokat valójában nem érdeklik a társadalmi kérdések, elmondom, miért tesznek mégis úgy, mintha.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Love is love, nem leszünk bevándorlóország

A vállalatokat valójában nem érdeklik a társadalmi kérdések, elmondom, miért tesznek mégis úgy, mintha.
fel 0 le
444 444

Szédítő grafikon a világgazdaság átalakulásáról

Nem hiszed el, hogyan előznek a techcégek! Nem létező íveket használnak.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Ez nem a jövő, ez a múlt

Lehet, hogy a következő évek az önbefűzős cipőkről fognak szólni, de biztos, hogy ez fejlődés?
fel 0 le
24.hu 24.hu

Botrány: a vásárlók kiakadtak, mert megváltozott a ZARA logója – mutatjuk, milyen lett

Szerintetek is olyan vészes?
fel 0 le