#call center
24.hu
24.hu
Interaktív ügyfélszolgálat: hogyan jutunk el a call centertől a contact centerig?
A digitalizáció és a felhőtechnológia az ügyfélkapcsolati rendszerek működését is megváltoztatta.
The post Interaktív ügyfélszolgálat: hogyan jutunk el a call centertől a contact centerig? first appeared on 24.hu.
24.hu
24.hu
Bizonytalanságra panaszkodik az állami egészségügyi tájékoztató vonal munkatársa
A több mint 2 milliárd forintból, javarészt uniós támogatásból létrehozott NETOK célja az lenne, hogy az egészségügyi kérdésekkel kapcsolatban tájékoztassa az állampolgárokat. Az egyik ott dolgozó szerint a munkatársakat be sem oltották a Covid ellen, a Nemzeti Népegészségügyi Központ viszont azt állítja, hogy minden rendben működik.
The post Bizonytalanságra panaszkodik az állami egészségügyi tájékoztató vonal munkatársa first appeared on 24.hu.
444
444
„Eladta a házát, nincs több pénze, sír”
A világ több mint 50 országában élők, köztük magyar emberek tucatjainak pénzével tűntek el egy call center értékesítői – derül ki abból a nemzetközi nyomozásból, amelyben Magyarországról a Direkt36 vett részt. A jól jövedelmező üzlet szálai egy ukrán irodaházba vezetnek, ahol Kijev farkasa a főnök.
444
444
„Eladta a házát, nincs több pénze, sír”
A világ több mint 50 országában élők, köztük magyar emberek tucatjainak pénzével tűntek el egy call center értékesítői – derül ki abból a nemzetközi nyomozásból, amelyben Magyarországról a Direkt36 vett részt. A jól jövedelmező üzlet szálai egy ukrán irodaházba vezetnek, ahol Kijev farkasa a főnök.