#égéstér

Index Index

Téged hogyan szivat a navi?

És nem utolsó sorban melyik? Vitt már például mocsárba?
fel 0 le
Index Index

Hogyan taníts nőket vezetni?

Nem is a hogyan a lényeg, hanem hogy kid neked az a nő.
fel 0 le
Index Index

14 henger, 107 ezer ló

A világ legnagyobb motorjairól beszélgetünk, vendégeink Balázs és Ádám, a Wärtsilä munkatársai.
fel 0 le
Index Index

Gyorstalpaló a Nürburgringhez

Vendégünk Miki, aki a Zöld Pokolban tanít szupersportautót vezetni orosz oligarchákat és skandináv aranyifjakat.
fel 0 le
Index Index

Mi lesz, ha a száguldó villanyautóban elmegy az áram?

Vendégünk Pék Zoltán, a veszprémi Continental fejlesztési igazgatója.
fel 0 le
Index Index

Te hogy oltasz lángoló telefont?

Köszöntés a svéd road train-vezetőknek, és hogyan szívatnak a BME-n a műszaki rajzokkal.
fel 0 le
Index Index

Hogyan szüljük tele az autót?

Utazás a hamis drogoktól a Boeingon át a nagyautósok keserveiig a plázaparkolóban.
fel 0 le
Index Index

Miért dugdossa a Mazda az új motorját?

Összeesküvés-elméletek Tűzföldtől Tokióig, avagy miért udvariaskodj a hülyén öltözött Super Marióval.
fel 0 le
Index Index

Képzeld el, hogy a kormányoszlop tetején ülsz

Autó- és életvezetési tanácsok, lószállító Puntók és köszöntések ipari mennyiségben.
fel 0 le
Index Index

Mit csinál rosszul a japán?

Tamás öt évig dolgozott Suzukában, versenyalkatrészeket tervezett, aztán egy klasszikus versenymotort építgetett magának.
fel 0 le
Index Index

Mi van a Suzukinál, ha nem PR-es kísér újságírót?

Továbbá milyen mai autónak felel meg a Zsiguli, és miért hülyeség a 45-ös korlátozás egy városi kisautóra.
fel 0 le
Index Index

Gyászbeszéd az Alfáról

Plusz Darwin-díjas uniós szabályozás: hogyan kell egyszerre tönkretenni az autókat és a természetet.
fel 0 le
Index Index

...és a német audisok mit sztrájkoltak ki maguknak?

És mennyibe kerül egy ingyen Punto?
fel 0 le
Index Index

Vigyázat, ezek vadállatok!

Vendégeink Michelisz Norbert és a M1RA versenymérnöke, Bári Gergő, akik elég érdekes módon bírják kiadni magukból a feszültséget.
fel 0 le
Index Index

Te hogyan ijedsz meg?

Magyarországon már az ezredforduló előtt is fejlesztettek hátsó fékkel forduló, sávtartós kamiont, most is futnak futurisztikus projektek. Az Égéstér vendége Frank Péter, a Knorr-Bremse kutatás-fejlesztési igazgatója.
fel 0 le
Index Index

Így lopj Zsigulit!

Népfőiskolánk előadója a Becsületesnepper.
fel 0 le
Index Index

A szigorítás életet ment?

A Kreszprofesszor szörnyű titka: megmondja, mennyire állítja a tempomatot autópályán.
fel 0 le
Index Index

Magyar a világ legkeményebb motorosa

És ő az Égéstér vendége. András régi 250-es MZ-vel járja a világot a Feröer-szigetektől Pakisztánon át a legkeletibb GULAG-ig, ami csak sárúton közelíthető meg, és úgy hívják, Magadan.
fel 0 le
Index Index

Karácsony? Túlóra!

Csak hogy jobban érezd magad, vendégeink Novoth autódiagnoszta, akinek az egész 2018 egy merő túlóra volt, és Balázs, aki az Égésteret Argentinában, vagy Szibériában, esetleg Nigériában szokta hallgatni, a 12 órás munkanapjain, melyekből heti 7 van.
fel 0 le
Index Index

Állandóan hülyeségeket mondunk

Akár puska, akár kés, akár Lada Kalina, a szakértelmünk egyenlő a nullával. Nem csoda, hogy a tengerimalacról sem tudjuk, hallja vagy érzi-e az almát.
fel 0 le