#evolution 2018

24.hu 24.hu

Külföldre vándorló magyar online pénzek

A magyar digitális média reklámbevételeinek ma már több mint fele külföldi tulajdonú cégekhez kerül. Látványos ábrák a hazai digitális médiaiparról.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Nyolcszor többet költ az állam 2010 óta tévéreklámokra

Ennek is tulajdonítható, hogy míg a hazai tévés reklámbevételeken belül 2009-2010 körül még csupán 2-3 százalék volt az állami reklámköltés aránya, 2017-re ez az arány 12 százalékra ugrott.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Sok időt töltenek a magyarok a közösségi médiával

A magyar internetezők legjellemzőbb médiafogyasztási platformja lett a social media, de a tévénézésre és online hírportálok látogatására fordított idő is jelentős maradt, derül ki az NRC legfrissebb kutatási adataiból.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Nagyot nőttek a hazai reklámbevételek

Még a sajtópiaci bevételek is emelkedtek.
fel 0 le