#márka

24.hu 24.hu

Elég drága pulcsik lennének ezek, de nem emiatt akadtak ki a tervezőkre

A hétvégén mutatta be a Bstroy nevű márka a következő, 2020 tavaszi kollekcióját. Az új ruhákról raktak ki képeket az Instagram-oldalukra is, köztük
fel 0 le
24.hu 24.hu

Kendall Jennert lehetetlen pózokba rakták egy fotózáson

Elég hajlékony.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Áll a bál a Versace körül, mert egy új pólójukon Hongkongot és Makaót országként tüntették fel

Elég ciki.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Bryan Cranston és Aaron Paul közös italmárkát dobtak piacra

Film még nincs, helyette van mexikói likőr.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Ezen a téren minden más tech céget lenyom az Apple

Az Apple-felhasználók harmada tudna, de nem akarna a márka nélkül élni.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Nem bírja a tempót a 2Rule

Mészáros Lőrincék egész egyszerűen nem tudnak annyi mezt gyártani, amennyi kéne.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Victoria Beckham útja a kamu Louis Vuittontól a Vogue-ig

Miként mosakodott ki a szilikonpántos, zebracsíkos korszakából és lett az egyik legkifinomultabb ízlésű divattervező az egykori Spice Girl?
fel 0 le
24.hu 24.hu

Máris dobott egy kisvállalkozást a 2Rule

Minőségi problémákra hivatkozva.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Listázták a világ legértékesebb márkáit

A most bemutatott Brandz TOP 100 listán a TOP 10 legértékesebb márka közül nyolc technológiához kapcsolódik. A lista első helyezettje a Google lett. Feltűnően jönnek fel a kínai márkák.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Pumával, krokodillal és nyuszival csap össze Mészáros Lőrinc turulja

Komoly vetélytársakkal kell megküzdenie a hirtelen milliárdossá vált felcsúti polgármester ruhamárkájának. Összeszedtünk az állatokat, akik a turul ellenfelei lehetnek.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Mészáros Lőrinc valószínűleg ellátogatott egy poéngyárba, mielőtt nevet adott a ruhamárkájának

Enyhén szólva is egyedi a milliárdos üzletember humora.
fel 0 le
444 444

Az EU Bírósága döntött: Messi lehet márka

Egy Massi nevű spanyol biciklis cég nem akarta ezt, mondván, túl hasonló a két név.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Új nyomtatott lappal bővül a médiapiac

Az eddig csak online formában létező Márkamonitor mától minden negyedévben megjelenik nyomtatásban.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Új nyomtatott lappal bővül a médiapiac

Az eddig csak online formában létező Márkamonitor mától minden negyedévben megjelenik nyomtatásban.
fel 0 le