#médiafogyasztás
24.hu
24.hu
A magyarok legnagyobb része még mindig a televízióból tájékozódik
Éles a különbség az ország egyes csoportjai között.
The post A magyarok legnagyobb része még mindig a televízióból tájékozódik first appeared on 24.hu.
24.hu
24.hu
Médiahatóság: A 24.hu megelőzte az Origót
A Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság szerint a második legfontosabb webes hírmédium volt a választások napján a 24.hu, megelőzve ezzel az Origo portált. A hatóság kutatása szerint csökkent a tévé szerepe, de még mindig erős.
24.hu
2018. 05. 18.
Kategóriák (25)
Megosztás
0 komment
- #média
- #választás 2018
- #médiafogyasztás
- #választások
- #kutatás
- #felmérés
- #médiahatóság
- #nemzeti média- és hírközlési hatóság
- #médiumok
- #kampány
- #nmhh
- #választási eredmények
- #politika
- #hírfogyasztás
- #médiafogyasztási szokások
- #április 8
- #origo
- #24.hu
- #index.hu
- #rtl klub
- #hírtv
- #hír tv
- #atv
- #tv2
- #tájékozódás
24.hu
24.hu
Itthon is kopogtat a tévézés jövője
Az Antenna Hungária stratégiai igazgatója a Media Hungary-n beszélt az új típusú televíziózásról, ahol már csak azokért a tévés tartalmakért kell fizetni, amelyeket a fogyasztó ténylegesen fogyaszt.
24.hu
24.hu
Kiderült, mire kattan a nő
A nők mobilhasználati szokásairól és az influencerek világáról tartott konferenciát a Nők Lapja Café.
24.hu
24.hu
Ezt hallgatják Hódmezővásárhelytől Miskolcig
Negyedórás bontásban kaptunk adatokat a hódmezővásárhelyiek, a székesfehérváriak, az egriek, a békéscsabaiak, a kecskemétiek, a miskolciak, a szegediek, a nyíregyháziak és a szekszárdiak rádióhallgatási szokásairól.
24.hu
2018. 03. 07.
Kategóriák (24)
Megosztás
0 komment
- #média
- #megyeszékhely
- #rádióhallgatottság
- #inspira media research
- #rádió
- #rádiós piac
- #hódmezővásárhely
- #székesfehérvár
- #pécs
- #balassagyarmat
- #hallgatottság
- #békéscsaba
- #eger
- #kecskemét
- #nyíregyháza
- #helyi rádiók
- #szekszárd
- #miskolc
- #szeged
- #megyeszékhelyi hallgatottság
- #helyi rádióhallgatási szokások
- #médiafogyasztás
- #médiafogyasztási szokások
- #kutatás
24.hu
24.hu
Sok időt töltenek a magyarok a közösségi médiával
A magyar internetezők legjellemzőbb médiafogyasztási platformja lett a social media, de a tévénézésre és online hírportálok látogatására fordított idő is jelentős maradt, derül ki az NRC legfrissebb kutatási adataiból.
24.hu
24.hu
Csüngenek a a sorozatokon a magyarok
A néhány perc híján napi 5 órányi tévénézési időn belül a sorozatok és szappanoperák a legmeghatározóbb szórakoztatási formák. Érdekes az is, hogy viszonylag nagy a híréhség.