#médiafogyasztás

24.hu 24.hu

A magyarok legnagyobb része még mindig a televízióból tájékozódik

Éles a különbség az ország egyes csoportjai között. The post A magyarok legnagyobb része még mindig a televízióból tájékozódik first appeared on 24.hu.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Médiahatóság: A 24.hu megelőzte az Origót

A Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság szerint a második legfontosabb webes hírmédium volt a választások napján a 24.hu, megelőzve ezzel az Origo portált. A hatóság kutatása szerint csökkent a tévé szerepe, de még mindig erős.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Itthon is kopogtat a tévézés jövője

Az Antenna Hungária stratégiai igazgatója a Media Hungary-n beszélt az új típusú televíziózásról, ahol már csak azokért a tévés tartalmakért kell fizetni, amelyeket a fogyasztó ténylegesen fogyaszt.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Kiderült, mire kattan a nő

A nők mobilhasználati szokásairól és az influencerek világáról tartott konferenciát a Nők Lapja Café.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Ezt hallgatják Hódmezővásárhelytől Miskolcig

Negyedórás bontásban kaptunk adatokat a hódmezővásárhelyiek, a székesfehérváriak, az egriek, a békéscsabaiak, a kecskemétiek, a miskolciak, a szegediek, a nyíregyháziak és a szekszárdiak rádióhallgatási szokásairól.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Sok időt töltenek a magyarok a közösségi médiával

A magyar internetezők legjellemzőbb médiafogyasztási platformja lett a social media, de a tévénézésre és online hírportálok látogatására fordított idő is jelentős maradt, derül ki az NRC legfrissebb kutatási adataiból.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Csüngenek a a sorozatokon a magyarok

A néhány perc híján napi 5 órányi tévénézési időn belül a sorozatok és szappanoperák a legmeghatározóbb szórakoztatási formák. Érdekes az is, hogy viszonylag nagy a híréhség.
fel 0 le