#online értékelés
24.hu
24.hu
Hatalmas lehetőség van a kezünkben, de még kevesen élnek vele
Öt kérdést tettünk fel az olvasóinknak, hogy kiderítsük, ki és miért kapja a legjobb értékeléseket. A tudatos online jelenlét mind a felhasználóknak, vásárlóknak és a vállalkozásoknak elengedhetetlen, mert csak nyerni lehet vele. Így értékelünk.
The post Hatalmas lehetőség van a kezünkben, de még kevesen élnek vele first appeared on 24.hu.
24.hu
24.hu
Zsidró Tamás: Ha valaki panaszkodik, vagy jót ír, elvárja, hogy gyorsan reagáljak
Zsidró Tamás 25 éve nyitotta meg szalonját, ekkor az online tér még nem létezett, így szájról szájra terjedtek az elégedett kuncsaftok ajánlásai. Péter és Áron három éve indította el mobil autómosó bizniszét, a CleanGo-t. Tőlük fogjuk most hallani, hogy a sikerhez elengedhetetlenek a megrendelők, vásárlók nyilvánosan értékelései.
The post Zsidró Tamás: Ha valaki panaszkodik, vagy jót ír, elvárja, hogy gyorsan reagáljak first appeared on 24.hu.
24.hu
24.hu
A vendégek emelték magasba a Batthyány tér rejtett csodakávézóját
Nyitottsággal, leleménnyel és minőséggel állította saját oldalára a Google-t a Batthyány téri Vásárcsarnok épületében működő, pazar kilátásáról is híres Steamhouse Cafe. A kávézónak a vírus miatt is bizonyítania kellett problémamegoldó képességét és ahogy indulásuk idején, most is eredményesen támaszkodnak az online térre, illetve vásárlóik visszajelzéseire. Az online kapott értékelések erejéről Lonkai Mártonnal beszélgettünk.
The post A vendégek emelték magasba a Batthyány tér rejtett...
24.hu
24.hu
Gianni Annoni: Most a jó hírünk tart minket életben
Gianni Annoni sokak számára a televízióból és az újságokból lehet ismerős, pedig az üzletember igazi terepe a vendéglátás. Olasz étterme, a Trattoria Pomo D’Oro csaknem két évtizede szolgálja a vendégeket az Arany János utcában. Ennyi idő alatt az élet megedzette az étterem csapatát, a vírus miatti lezárás azonban teljesen új megoldásokat követelt. Gianni Annonival arról beszélgettünk, hogy hogyan indította el, majd a mostani helyzetben hogyan tartotta meg az éttermet jó híre és a vendégek...
24.hu
24.hu
Segíts kideríteni, ki és miért kapja a legjobb netes értékeléseket!
A vélemény ugyanis fontos és valódi lehetőség az online világban: egyre többen alapos kutakodás, utánajárás után döntenek arról, hogy melyik fodrászhoz menjenek, hol ebédeljenek vagy melyik webshopból rendeljenek. Szavazásunkkal segíthetsz kideríteni, hogy állnak a fogyasztók, vásárólók az online értékelésekhez!
The post Segíts kideríteni, ki és miért kapja a legjobb netes értékeléseket! first appeared on 24.hu.