#piackutatás
24.hu
24.hu
Hiába száguld az infláció, parfümön, sörön és cigin nem spórolunk
Arra voltunk kíváncsiak, hogyan alakította át az infláció a vásárlási szokásainkat, mely költéseinket fogtuk vissza a leginkább, és melyek azok a termékek, amelyeknek a beszerzésétől a pénzromlás sem tartott vissza.
The post Hiába száguld az infláció, parfümön, sörön és cigin nem spórolunk first appeared on 24.hu.
24.hu
24.hu
A kutatókat is meglepte néhány szám a 2021-es magyar vásárlóerővel kapcsolatban
November elején publikálta a vásárlóerőre vonatkozó tanulmányát a GFK Hungária Piackutató Kft. A kutatás egyik legfontosabb megállapítása, hogy az
The post A kutatókat is meglepte néhány szám a 2021-es magyar vásárlóerővel kapcsolatban first appeared on 24.hu.