#reklámtorta

24.hu 24.hu

Külföldre vándorló magyar online pénzek

A magyar digitális média reklámbevételeinek ma már több mint fele külföldi tulajdonú cégekhez kerül. Látványos ábrák a hazai digitális médiaiparról.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Nyolcszor többet költ az állam 2010 óta tévéreklámokra

Ennek is tulajdonítható, hogy míg a hazai tévés reklámbevételeken belül 2009-2010 körül még csupán 2-3 százalék volt az állami reklámköltés aránya, 2017-re ez az arány 12 százalékra ugrott.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Nagyot nőttek a hazai reklámbevételek

Még a sajtópiaci bevételek is emelkedtek.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Érkezik a reklámtorta

Ezúttal is az Evolution konferencián ismertetik a magyar reklámpiac számait. A konferencián sok szó esik majd közösségi médiáról, érzelemmarketingről, kríziskommunikációról és hírnévről is.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Nagyot nőtt a rádiós cég, amelynek Mészáros Lőrinc nemrég közvetett tulajdonosa lett

Ötven százalékkal nőtt a bevétele a RSH-nak, vagyis annak a rádiós reklámidőket értékesítő cégnek tavaly, melynek a felcsúti polgármester is közvetetten tulajdonosává vált az év utolsó hónapjában.
fel 0 le