#schatz péter

444 444

Az alapítót kiszorították, a fideszes médiaholding része lehet a Dikh TV

Habony-közeli üzletasszony lett a cég vezetője.
fel 0 le
444 444

Az alapítót kiszorították, a fideszes médiaholding része lehet a Dikh TV

Habony-közeli üzletasszony lett a cég vezetője.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Pénzmosás miatt nyomoztak a Fidesz-közeli balkáni médiánál

Gyanús lett az 1 milliárd forintnyi befektetés.
fel 0 le
444 444

Habony-közeli üzletasszony vásárolta be magát a Dikh Tv-be

A magát Magyarország első roma tévéjeként definiáló Dikh Tv-ben megjelent Habony egyik előretolt intézőjének a felesége.
fel 0 le
444 444

Habony-közeli üzletasszony vásárolta be magát a Dikh Tv-be

A magát Magyarország első roma tévéjeként definiáló Dikh Tv-ben megjelent Habony egyik előretolt intézőjének a felesége.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Nyomoznak a szlovén sajtóba csatornázott fideszes pénzek után

Eddig legalább 4 millió euró került át magyar cégektől szlovén és észak-macedón cégekhez.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Szlovén sajtó: Orbánék Észak-Macedónia NATO-tagsága ellen dolgozhattak

Ehhez pedig eurómilliókat toltak bele a helyi médiába.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Két éve épül a külföldi Habony-birodalom, és hol van még a vége

Eddig Szlovéniában és Macedóniában vásároltak be a Fidesz-közeli médiacégek, de most már Horvátországban is nézelődnek.
fel 0 le
24.hu 24.hu

A horvát médiában terjeszkedhet tovább Habony Árpád köre

Horvát lapok szerint Schatz Péter televíziót venne.
fel 0 le
444 444

Szlovén tévébe vásárolt be Adamik Ágnes, aki Habonyékkal együtt már Macedóniában is szépen költött médiára

Orbán Viktor külföldi szövetségeseinek is kell a médiatámogatás.
fel 0 le
24.hu 24.hu

A köztévé egyik korábbi vezére beszállt az Orbán-barát szlovén médiába

Adamik Ágnes nemrég Macedóniában is bevásárolt újságokból.
fel 0 le
444 444

Addig gyűlölködött a Habony-média Szlovéniában, hogy kampány indult ellenük

Civil szervezetek lobbiznak a nagy hirdetőknél, hogy ne adják nevüket az álhírekhez és a rasszista propagandához.
fel 0 le
444 444

Már a New York Times is Habonyék balkáni médiaterjeszkedéséről ír

A lap szerint Orbán a szövetségeseit próbálja hatalomba juttatni a Balkánon, hogy ezzel is erősítse pozícióját az EU-ban.
fel 0 le
24.hu 24.hu

800 ezer eurós tőkeemelés a Habony-közeli szlovén médiacégeknél

A médiacégek a Fidesz-barát szlovén SDS nevű pártot támogatják.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Macedóniába is exportálják a magyar kormánysajtót

Az Orbánnal szövetséges bukott miniszterelnök médiahátországa épülhet.
fel 0 le
24.hu 24.hu

445 millió forint ment Orbán környezetéből a szlovén médiába

Hamarosan Szlovéniában is meg fog jelenni a Ripost.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Újabb magyar szál a szlovén pártpénzbotrányban

60 ezer eurós kölcsönt adhatott a legnagyobb ellenzéki pártnak az a kiadóvállalat, amely többségében a magyar Ripost bulvárlap kiadójáé.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Magyar szálak egy szlovén pártfinanszírozási botrányban

Orbán Viktor szövetségese írta alá azt a szerződést, amelynek révén egy rejtélyes boszniai nő 450 ezer eurós kölcsönt ad a legnagyobb ellenzéki pártnak. Csakhogy Janez Jansa nyilatkozata nyilatkozata alapján magyar szál is lehet az ügyben.
fel 0 le