#szabó béla
24.hu
24.hu
A Telekom szakmailag nem érezte helyénvalónak egy társadalmi-politikai vitát a reklámozói térbe emelni
A Telekom kampányának célja, hogy hatására újra egymás felé forduljanak az emberek.
The post A Telekom szakmailag nem érezte helyénvalónak egy társadalmi-politikai vitát a reklámozói térbe emelni first appeared on 24.hu.
444
444
Szabó Béla: „Szakmailag nem éreztük helyénvalónak egy társadalmi-politikai vitát a reklámozói térbe emelni”
A Telekom márkaigazgatója reagált arra, hogy a környező országok közül csak Magyarországon nem tanár volt a cég karácsonyi reklámjában.
24.hu
24.hu
Szabó Béla, Magyar Telekom: A marketing válságban van
„Mi mindig mainstream módon kommunikáltunk” – mondja Szabó Béla, a Magyar Telekom márka és kommunikációs igazgatója, aki szerint ennek ellenére időről időre felkarolnak olyan ügyeket is, amelyek szűkebb rétegeket számára kiemelten fontosak.
The post Szabó Béla, Magyar Telekom: A marketing válságban van first appeared on 24.hu.
24.hu
24.hu
Digitális felvilágosításba kezd a Telekom
A távközlési óriás célja ráirányítani a figyelmet, hogy a digitális technológiák hogyan változtatják meg a társadalom életét pozitív irányba. Indul a Most.
24.hu
24.hu
Új tagok a Magyar Reklámszövetség elnökségében
Az MRSZ közgyűlése hat új tisztségviselőt szavazott be a reklámszakmai szervezet huszonnégy tagú elnökségébe.