#szabó béla

24.hu 24.hu

A Telekom szakmailag nem érezte helyénvalónak egy társadalmi-politikai vitát a reklámozói térbe emelni

A Telekom kampányának célja, hogy hatására újra egymás felé forduljanak az emberek. The post A Telekom szakmailag nem érezte helyénvalónak egy társadalmi-politikai vitát a reklámozói térbe emelni first appeared on 24.hu.
fel 0 le
444 444

Szabó Béla: „Szakmailag nem éreztük helyénvalónak egy társadalmi-politikai vitát a reklámozói térbe emelni”

A Telekom márkaigazgatója reagált arra, hogy a környező országok közül csak Magyarországon nem tanár volt a cég karácsonyi reklámjában.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Szabó Béla, Magyar Telekom: A marketing válságban van

„Mi mindig mainstream módon kommunikáltunk” – mondja Szabó Béla, a Magyar Telekom márka és kommunikációs igazgatója, aki szerint ennek ellenére időről időre felkarolnak olyan ügyeket is, amelyek szűkebb rétegeket számára kiemelten fontosak. The post Szabó Béla, Magyar Telekom: A marketing válságban van first appeared on 24.hu.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Digitális felvilágosításba kezd a Telekom

A távközlési óriás célja ráirányítani a figyelmet, hogy a digitális technológiák hogyan változtatják meg a társadalom életét pozitív irányba. Indul a Most.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Új tagok a Magyar Reklámszövetség elnökségében

Az MRSZ közgyűlése hat új tisztségviselőt szavazott be a reklámszakmai szervezet huszonnégy tagú elnökségébe.
fel 0 le