#technika

Index Index

Lemaradtál a V8-as Mesterkurzusról? Most megnézheted!

Szentesi István és Ágó Béla tartott Mesterkurzust a 44. Parkoló Parádén, V8-ról, ezer lóerőkről, égésterekről.
fel 0 le
Index Index

Ennyire jó Opel nem lesz többé - MűhelyPRN: Opel Omega B 2,6 V6 – 2002.

Utazóautónak gyártották, Arnold versenypályán is használja az Omegát, de valami nagyon kopog az elejében...
fel 0 le
Index Index

Egy modern autógyár nem olyan, mint amilyennek elképzeled

Bár az előítéleteknek egykor tényleg volt alapja, a zsolnai Kia gyárban tett látogatásom után egyértelmű, hogy nagyot változott a világ.
fel 0 le
Index Index

Ha csak simán jó vagy, elfelejtenek - MűhelyPRN: Opel Corsa C – 2004.

Rengeteg fut ebből a típusból az utakon, mégsem veszi észre igazán senki, pedig megbízható, olcsón üzemeltethető modell hírében áll. De mennyire olcsó?
fel 0 le
Index Index

Hagyjuk kihalni a cápákat? - MűhelyPRN: BMW E23 728i – 1986.

Retro-alert! A MűhelyPRN mellé a típushoz passzoló, 2003-as Totalcar-adás részletével is készültünk, ami nekünk nagyon vidám perceket okozott.
fel 0 le
Index Index

A Becsületesnepper kedvence is lehet csalódás? - MűhelyPRN: Honda Jazz 1,2 – 2012.

A Honda Jazz nagyon tartós és megbízható autó, cserébe magas ára van a használtpiacon is, de ez nem jelenti azt, hogy csalódásmentes.
fel 0 le
Index Index

Így (nem) lesznek biztonságosak a vasúti átjárók

A baleseti statisztika egyre rosszabb, pedig a biztonsági technika egyre fejlettebb. A választ a sorompók gyártójánál keressük.
fel 0 le
Index Index

Ezért jó, ha egy villanyautónak nagy akkuja van

Új videósorozatunk indul Ágó Béla járműmérnök szerzőnkkel és a Ford támogatásával.
fel 0 le
Index Index

Villanyautót a népnek! - Bemutató: Hyundai Kona EV - 2023.

A műfaj megszállottjai helyett az átlagautósoknak szóló újdonságot a szülővárosában, a csehországi Nosovicében vezettük.
fel 0 le
Index Index

Erre is rá kéne költeni az árát - MűhelyPRN: Suzuki WagonR+ – 2003.

Újként sem volt drága, 20 év elteltével pedig ideális válságautó lett az esztergomi gyártású Suzuki. Költeni viszont kell rá.
fel 0 le
Index Index

Itt készül a csodabenzin, a fenntartható dízel, meg a WLTP tesztek is

A Shell extrém jó dolgokat állít az új V-Powerről, én pedig vezettem autót a WLTP fogyasztási teszt követelményei szerint, ami szintén extrém sport.
fel 0 le
Index Index

Elkaszált tanulmányok IV. - Shooting brake-ek

Újabb gondosan megépített, végül soha meg nem valósult prototípusokat mutatunk be. Egy vagány shooting brake-et valakinek?
fel 0 le
Index Index

Aztán kiütötte a hajtókar a blokk oldalát - MűhelyPRN: BMW 320d F31 – 2012.

Van az úgy, hogy nem adja ki, a használt BMW-vásárlás pedig nem rizikómentes. Vezérlés, kettőstömegű lendkerék, lyukas blokk, volt itt minden.
fel 0 le
Index Index

Hány lóerőt tud az egyik legnépszerűbb hibrid?

A technikája úttörő és lenyűgöző. Brilliáns alapötlet nagyszerű kivitelezésére láthatunk példát, a többi már történelem.
fel 0 le
Index Index

A te biztonsági öved mennyire mocskos?

A tiszta öv nem csak szebb, de biztonságosabb, kényelmesebb is. Mutatunk pár trükköt.
fel 0 le
Index Index

Elkaszált tanulmányok III. - Kombik

Folytatjuk a gondosan megépített, végül meg nem valósult prototípusok bemutatását. Melyik kombival utaznál el a legszívesebben?
fel 0 le
Index Index

Egymillió forintért is van Prius! - MűhelyPRN: Toyota Prius 1,5 – 2001.

Szinte elfeledett és értéktelen, pedig korszakalkotó az első generációs Prius, ami a Toyota hibridje volt 1997-ben.
fel 0 le
Index Index

Luxus a pusztában - Bemutató: Ecoflow Glacier kompresszoros hűtőláda

Bármerre merre jársz, ezzel a cuccal bárhol jöhet egy jég dupla whiskyvel
fel 0 le
Index Index

Duplán hozza a 3F-es szabályt? - MűhelyPRN: Ford Fusion – 2007.

Első autó, friss jogsihoz: Viktória nem akart drága kocsit venni, és az sem zavarta, hogy sok a kilométer.
fel 0 le
Index Index

Kompresszorral tuningolták a kicsi Micrát!

Az Erőmérő mai adásában komoly teljesítménynövekedésre számítunk.
fel 0 le