#technika

Index Index

Spórolj 1,5 milliót - így tartják karban az automata váltót

Egy liter olaj 22 ezer forint, 10 liter kell belőle. Persze ez semmi ahhoz képest, ha a váltó összeomlik az elhanyagoltság miatt.
fel 0 le
Index Index

Ez a gyár menti meg a szép formájú autókat?

Az olcsó kupék és háromajtósok ma eladhatatlanok. A Shooting brake az új SUV?
fel 0 le
Index Index

Kia Proceed gyártás indítása Zsolnán

fel 0 le
Index Index

50 év után az Erőmérőben - Totalcar Erőmérő: Skoda 1000 MB

Nem csak ünnepnapokon használják és nem is sétatempóban hajtják ezt a Skoda 1000 MB-t. Még sosem mérték meg az erejét, mi megtettük.
fel 0 le
Index Index

Többet tud, mint amennyit mutat - Totalcar Erőmérő: Hyundai Coupe 2.0 16V – 2007.

Talán fel sem tűnik a forgalomban, pedig ez a Hyundai szerethető autó egy olyan motorral, amely még tuningolva sem hullik szét egyhamar. Nézzük, mit tud gyári állapotban!
fel 0 le
Index Index

A legjobb 16 szelepes - Totalcar Erőmérő: Opel Astra GSI 16V – 1992.

Mára már ritka és különleges modell állt a mérőpadra. A megszokottnál is jobban vártuk a megjelenő számokat a monitoron.
fel 0 le
Index Index

A Volvo amit csak imádni lehet - Totalcar Erőmérő: Volvo 940 GLE – 1991.

Szinte fullextrás, agyonvághatatlan szívó benzinmotort hord az orrában és még mindig nagyon jó a kiállása. Mit tud a mérőpadon és miért kellett szerelnünk?
fel 0 le
Index Index

Minek vennél drága téli gumit? - ADAC és Autobild téligumiteszt - 2018.

Attól, hogy sokba kerül, még nem biztos, hogy jó is. És egyáltalán: téli legyen vagy négyévszakos?
fel 0 le
Index Index

A magyarok kedvenc Daciája a próbapadon

A Duster első generációját lomhának találtuk tesztjeinkben, ezért nagyon kíváncsiak voltunk, hogy mit produkál egy profi teljesítménymérés során.
fel 0 le
Index Index

Miért nem csap agyon a törött villanyautó? - 6 dolog, amit jó tudni a törött villanyautóról

Mi lesz a sérült akkumulátorokkal és egyáltalán, ki javíthat villanyautót? 6 dolog, amit jó tudni a törött villanyautóról.
fel 0 le
Index Index

Minek vennél drága téli gumit? - ADAC és Autobild téligumiteszt - 2018.

Attól, hogy sokba kerül, még nem biztos, hogy jó is. És egyáltalán: téli legyen vagy négyévszakos?
fel 0 le
Index Index

A titkos tipp - Totalcar Erőmérő: Citroen Saxo 1.6 VTS – 2001.

A lenézett francia ami felhorzsolja a teljesítménymérő padot az erejével, miközben filléres, láthatatlan tucatautónak tűnik.
fel 0 le
Index Index

Fólia az ablakra és az autóra: mit szabad és mennyibe kerül?

Tamás kézzel írott szórólapokkal kezdte, később erre tette fel az életét. Utánanéztünk az autófóliázás rejtelmeinek, értelmének és a szabályoknak.
fel 0 le
Index Index

Ötven mérés után is jöhet meglepetés - Totalcar Erőmérő: Mazda 6 GTA 2.5

Az autó, ami mellett az emberek észrevétlenül elsétálnak, de ha közelebbről megnézzük, nagyon kevés ilyen jó családi szedán szaladgál 10 évesen. Megmutatjuk miért!
fel 0 le
Index Index

ioCamper, a magyar motorhome

Örök vita a kempingesek között, hogy a lakóautó vagy a lakókocsi a jobb, esetleg valami minimál koncepciós átalakított kisbusz, esetleg tetősátorral. Itt a válasz.
fel 0 le
Index Index

Miért baj, ha mindig csak pár litert tankolsz?

A folyamatos "ötezerért!" tankolással durva károkat okozhatsz, a porzó benzintank változatos alkatrészek halálát okozhatja.
fel 0 le
Index Index

Hogyan gyengítsd az autód? Tuninggal! - Totalcar Erőmérő: Mini Paceman ALL4 John Cooper Works – 2013.

Egy gyárilag is bitang és nagyon ritka változat érkezett az Erőmérőbe. Gazdája imádja, de úgy tűnik, valamit elrontott, amikor hozzányúlt a motorhoz.
fel 0 le
Index Index

Íme a magyar fejlesztésű, önmagát vezető kamion

A fülkében üres, mégis kikerül, előz, elengedi a másik autót, tehát működik. Pár év, és megvalósul.
fel 0 le
Index Index

BMW E46 helyett vette, boldog vele - Totalcar Erőmérő: Lexus IS 250 – 2007.

Ez a Lexus már nem egy felcicomázott Toyota, mint az előző IS a mérőpadnak mégis meggyűlt vele a baja.
fel 0 le
Index Index

Elektromos autót mindenkinek!

A tisztán elektromos jármű árát így úgy akarják belőni a Volkswagennél, hogy ne legyen drágább, mint az azonos kategóriába tartózó dízel. Ez azért nem rossz!
fel 0 le