#technika

Index Index

Gábor autója 6 milliót ér, javítása 4 millióba kerülne

123 ezer kilométer után motorcserére szorul a Jeep, motoralkatrészeket viszont nem lehet kapni és az autó nem is garanciális.
fel 0 le
Index Index

Hogyan döglik a Tesla és mikor ingyenes a javítás?

Ebben a budapesti taxiban 357 ezer kilométer van, gazdája már többféle hibával megküzdött, a guru pedig elmondja, mitől kell óvakodni, mielőtt te is megveszel egy használt Teslát.
fel 0 le
Index Index

Tesla taxi 360 ezer kilométerrel: vennéd?

A Model S 85-öt gazdája, Andi hozta el nekünk egy alapos átvizsgálásra. Az autó egész nap Budapesten szállítja utasait, te pedig eldöntheted, széthullott-e már.
fel 0 le
Index Index

Minden, ami fék: magyar fejlesztések, hogy nehezebben halj meg autóban - Új Continental tesztpálya, Veszprém

Megismerkedünk a "tudok vezetni" gombbal, és azzal, hogy mit ad ma egy stabilizáló elektronika az autóhoz.
fel 0 le
Index Index

Egy 50 éves Alfa Romeo üvöltése - Totalcar Erőmérő: Alfa Romeo Giulia Super 1,3 – 1972.

Ilyen volt a modern motor a hatvanas évek Olaszországában. Hangot fel, meghajtottunk egy ötvenéves 1300 Supert a teljesítménymérő padon!
fel 0 le
Index Index

Téli gumi: a jók között is nagy a különbség - ADAC és Autobild téligumiteszt – 2020.

Márkanév és árfekvés alapján sem lehet biztosra menni. Idén öt méretben is segítenek a tesztek.
fel 0 le
Index Index

Ausztriában a Skodák is elporladnak

Ez a példány már átesett egy nagyobb motorjavításon is, de még bőven lesz vele munka. Vajon érdemes volt így megvenni?
fel 0 le
Index Index

Használtan is sláger, kockázatokkal

A Skoda Octavia második generációja pofonegyszerű válasz a tágas családi autó kérdésére. Nézd meg ezt, te megvetted volna?
fel 0 le
Index Index

Az egyetemisták, akikkel bármikor cserélnél

Van, aki az egyetemen versenyautót épít, és bár a lépték valamivel kisebb, mint a Formula-1-ben, a technika legalább olyan érdekes.
fel 0 le
Index Index

Egy nem létező ország autója - Totalcar Erőmérő: Wartburg 1,3S

Ki gondolta volna, hogy 2020 Magyarországán még létezik olyan kevés kilométert futott Wartburg, mint ez a Volkswagen-motoros példány. Vajon mennyi ereje maradt?
fel 0 le
Index Index

Korának megfelelő állapot = menthetetlen

A Peugeot műszakija jövő augusztusig érvényes, de az autó torka véres, félmillió forintot érhet, de egymilliót kéne rá költeni. Minimum...
fel 0 le
Index Index

Gabriella olcsó kabrióra vágyott. Te vennél ilyen Peugeot-t?

A 306-os legszebb változata Pininfarina tervezésű, négyüléses és nagyon olcsón kapható. Ez a példány sajnos nem véletlenül volt olcsó.
fel 0 le
Index Index

A nép Ferrarijának csúfolták, mi imádjuk - Totalcar Erőmérő: Fiat X1/9 (1981)

A hetvenes évek jelentős sportkocsija ez a Fiat. Olcsó, meglévő elemekből elemekből épült, de nagyon különleges és sikeres lett. Megmértük a teljesítményét.
fel 0 le
Index Index

Legyen most már érdekes végre az autó is! - First world problem: hogy húzzuk be a fiatal generációt az autózásba?

Egyfolytában azon nyavalyognak az autógyárak, hogy öregszenek a vásárlók, a fiatalokat már nem érdeklik a kocsik. Nekem azért lenne pár ötletem.
fel 0 le
Index Index

Te se vegyél önpusztító Subarut

András szereti az autót, pedig nem rég motort kellett cserélni a Legacyben, és mivel közismert a konstrukciós hiba, piaci értéke sincs. Guruval mondjuk el, miért óvakódj a bokszerdízeltől.
fel 0 le
Index Index

1,8 millió forintos Ford, 800 ezres hibával - Miért ilyen drága az 1.0 Ecoboost felújítása és miért gyullad ki az 1,6 literes változat?

Az érintett autók motorja túlmelegedhet, a javítás az autó értékéhez mérhető, máskor pedig egyszerűen kigyullad a motortér.
fel 0 le
Index Index

Gyanúsan olcsó Subaru, nevetséges fogyasztással

A bokszerdízel óriási szenzáció volt, amikor bemutatták. A konstrukciót nagyon sokáig megtartotta a gyár, de közben kiderült ez-az. Vennéd?
fel 0 le
Index Index

A motor alig 50 ezret bír, pedig az autó 25 millióba kerül

De legalább nem kell műszakiztatni, hiszen egy furcsa szigetről hozták, és emiatt nagyon fordulatos a története.
fel 0 le
Index Index

Ajándék lóerők a BMW M6-ban?

A sebességkorlátozást kiiktatták, ezért 300 km/óra tempóig tudtunk felgyorsítani a csúcs-BMW-vel, a mérőpadon. Volt meleg és volt meglepetés is.
fel 0 le
Index Index

Menet közben nem kopog, de a kerék kiesne

A legdrágább példány egymillió forint, ez itt a felét érheti és a 2004-es Suzuki Lianán találtunk egy balesetveszélyes hibát.
fel 0 le