#technika

Index Index

"Lefoglalóztam és utána: úristen, mit csináltam?"

Attila vett egy 2011-es németországi Volvo V60 D5-öt a legerősebb motorral és 190 ezer kilométerrel. Jól döntött?
fel 0 le
Index Index

Amikor megszólal az öthengeres Audi - Totalcar Erőmérő: Audi Coupe Quattro 2.3 E

Rendes, nagy szívómotor öt hengerrel és egy szerető gazdával, egy Audi Coupe Quattróban a mérőpadon.
fel 0 le
Index Index

Guruló ház vagy lakható autó?

Megnéztük a Hymer gyárat, ahol az is kiderült, hogy a vevők egyre több napelemet és egyre kevesebb tévéantennát kérnek.
fel 0 le
Index Index

Háromból egy hengert még le is kell kapcsolni?

Elszabadult a downsizing, a Focus már 666 ördögi köbcentivel is képes lesz haladni.
fel 0 le
Index Index

Amikor két tonna 80-nal megy a falnak

Élőben néztük végig, ahogy egy Volvo töréstesztjét végzik. Azt is elárulták, miért korlátozzák 180 Km/órára az autóikat.
fel 0 le
Index Index

Ez nem anyu autója. Nagyon nem - Totalcar Erőmérő: Toyota Yaris TS – 2007.

Kéjes érzés ül ki az arcodra, amikor a mások által játéknak tekintett Toyotával kifújod a nagyobb és erősebb autók orrát. Mit mutat a görgőkön?
fel 0 le
Index Index

300 ezer kilométer és még megy? - MűhelyPRN 8.: Suzuki Swift 1,3 – 2007.

Ütik-vágják, sokan vezetik és néha nem szervizelik a szerkesztőségi Swiftet. Golyóálló, vagy roncs?
fel 0 le
Index Index

Lidl ütvecsavarozó: hol van a nyomaték? - Kipróbáltuk: Parkside PASSK 20-Li A1

Erős túlzás a 400 newtonméteres nyomaték, pedig 28 ezerért az évszázad ajánlata lenne.
fel 0 le
Index Index

Parkside akkus ütvecsavarozó

fel 0 le
Index Index

A Mercedes, amit nem öt év használatra gyártottak - Totalcar Erőmérő: Mercedes 280 SE W116 – 1977.

A soros, hathengeres, szívó benzinmotor még 350 ezer kilométer után is mesésen jár, de vajon erős is maradt?
fel 0 le
Index Index

Tamást becsapták, vagy ezek a Mazdák mind ilyenek?

A Mazda 5-öt több mint tíz közül választotta ki Tamás, akinek szerelő is segített. Nem erre számított. Mi sem.
fel 0 le
Index Index

Mi az az ESP és hogyan működik?

Több ezer életet mentett már meg és minden új autóban kötelező.
fel 0 le
Index Index

Sokkal jobb, mint gondolod - Totalcar Erőmérő: Hyundai i30 N Performance

A koreai Golf GTI, sőt, Golf R nem viccel, gazdája a Totalcar cikke miatt választotta a típust és most elhozta a mérőpadra.
fel 0 le
Index Index

Egymillió forintos használt autó: csapda vagy okos választás? - MűhelyPRN 6.: Chevrolet Nubira Wagon 1,6 (2007)

A Chevrolet Nubira elnyeli a családot, alkalmas a napi munkára és nem is drága. De vajon jó is? Átvizsgáltuk.
fel 0 le
Index Index

Erősebb autó csodaadalékkal? - Totalcar Erőmérő: Fiat Punto 1.2 16V HLX

A Pro Engine Ultra egy Fiat Puntóban bizonyíthatott. Először sima benzinnel, majd az adalékkal mértük a teljesítményét.
fel 0 le
Index Index

A legócskább neppertrükk - MűhelyPRN 5.: Alfa Romeo 147 1,6 Twin Spark (2006)

Az autót decemberben adták el mostani gazdájának, aki csalódott és harcolni fog mert ez az Alfa Romeo egy szemét.
fel 0 le
Index Index

A nyári gumik több mint fele szemétre való? - ADAC nyárigumiteszt – 2019.

A furgonok és kisbuszok jellemző méretében legalábbis ezt mutatja a teszt. Kisautóknál és kompaktoknál jobb a helyzet.
fel 0 le
Index Index

Bálványdöntés a mérőpadon - Totalcar Erőmérő: Audi RS4 – 2007.

Mi a fene történik itt? Az Audi RS4 elvileg 420 lőerős, 430 newtonméter a nyomatéka és vallás a hangja. Elvileg.
fel 0 le
Index Index

Ilyen Audija csak egy autószerelőnek lehet

Tibor nem fél, az autó hathengeres, kompresszoros, quattro-hajtású, automataváltós és légrugós. Átnéztük, imádtuk.
fel 0 le
Index Index

Honnan kéne tudnom, melyik oldalon nyílik a tank? - Alapfok: melyik oldalon nyílik a tank?

Vannak erre trükkök, na meg sokszor jelölés is, de akár be is magolhatod, melyik gyártó hova szereti tenni.
fel 0 le