#testem

Index Index

Még mindig a hasprést tolod? Sokkal menőbb hasizomgyakorlatot mutatunk

Ha a kockás hasadat minden oldalról, igazán meg akarod erősíteni, ne ragadj le a hasprésnél.
fel 0 le
Index Index

Mitől ennyire hatékony a HIIT-edzés?

Gyors, rövid és intenzív – a Harvard orvosa mondja el, kinek és miért olyan jó ez az edzésforma.
fel 0 le
Index Index

Futógép vagy kinti futás? Segítünk dönteni

Milyen szempontokat mérlegelj, ha el akarod dönteni, melyiket válaszd a kettő közül? Lehet, hogy nem is kell választani.
fel 0 le
Index Index

Profi edzésprogramot akarsz? Segítünk összerakni!

Ha nem tudod, hogyan fogj bele az edzésbe, ez a cikk neked szól.
fel 0 le
Index Index

Így kerüld el az elhízást változókorban

Néhány tanács annak érdekében, hogy elkerüld a menopauzával járó pluszkilókat.
fel 0 le
Index Index

Így befolyásolja a menstruáció az edzésedet

A hormonok az energiafelhasználás folyamatába is beleszólnak.
fel 0 le
Index Index

Up&down plank: egy dinamikus változat a még hatékonyabb core-edzésért

Videóban is megmutatjuk, hogy kell jól csinálni a váltást a kétfajta plank között
fel 0 le
Index Index

Ha nem alszol rendesen, cseszheted a fogyókúrát

Mutatjuk, hogyan függ össze az alváshiány az elhízással.
fel 0 le
Index Index

Ezért rontja a fogakat a sporttáplálkozás

Vajon miért rosszabb a foga annak, aki komolyan sportol?
fel 0 le
Index Index

A migrén és az edzés: Enyhítheti a fejfájást a mozgás?

Bár sokszor a túl intenzív sport váltja ki a fejfájásrohamokat, mégis úgy tűnik, hogy a mozgás enyhíti a migrént.
fel 0 le
Index Index

Ettől olyan hatékony a TRX

A felfüggesztéses edzés a maga egyszerűségében zseniális többek között azért, mert a nehézségi foka tökéletesen személyre szabható.
fel 0 le
Index Index

Gyakran fáj a derakad? És próbáltad-e a kiropraktikát?

A derékfájást is jobb megelőzni, mint kezelni, de ha minden kötél szakad, segíthet a kiropraktika.
fel 0 le
Index Index

12 kilót akartam fogyni 3 hónap alatt: ezt a 3 dolgot tanultam

Nem éppen úgy alakult, ahogy terveztem.
fel 0 le
Index Index

Így csinálj szabályos hegytartást – és így tegyél rá még egy lapáttal!

Ha a hegytartás önmagában nem lenne kihívás.
fel 0 le
Index Index

Ezeket eszi, és így edz a „Hegy”, a Trónok harca izlandi óriása

Hát ettől nézett ki olyan brutálisan Ser Gregor Clegane.
fel 0 le
Index Index

Az ízületi mobilitás alapjai: így érd el az optimális mozgástartományt

Beállt derék, fájó csípő, kiugró váll, bokaficam: mutatjuk, mit tehetsz!
fel 0 le
Index Index

Óriási üzlet a táplálékkiegészítő, de van annyi haszna, amennyi veszélye?

Szakértők egyre gyakrabban figyelmeztetnek arra, hogy az étrend-kiegészítők sokszor többet ártanak, mint használnak.
fel 0 le
Index Index

Felejtsd el a fejkörzést, ha lehet, örökre! Elmondjuk, miért

Valami miatt be van betonozva a bemelegítő gyakorlatok közé, pedig több a kára, mint a haszna.
fel 0 le
Index Index

Sporttáplálkozás vegán módra: növényi étrend a jobb teljesítményért

Mennyire elégíti ki a növényi eredetű étrend egy sportoló szükségleteit?
fel 0 le
Index Index

Sportmúlt nélkül kezdenél edzeni? Így állj neki

Férfias leszek-e a súlyzózástól? Mit csináljak, ha nincs sok időm? Tényleg meg fog-e változni a testem? Minden kínzó kérdésre válaszolunk.
fel 0 le