#testem

Index Index

Ezek az élelmiszerek tartalmazzák a legtöbb természetes D-vitamint. Infografika!

Infografikán a legfontosabb D-vitamin-forrásaink, és az is, hogy melyik mennyi D-vitamint tartalmaz pontosan.
fel 0 le
Index Index

Erről árulkodnak a ropogó, kattogó ízületek: mikor normális, mikor nem?

Az ízületek hangja alapvetően ártalmatlan jelenség. Mutatjuk, mikor kezdj aggódni.
fel 0 le
Index Index

Flexitáriánus táplálkozás: Mi az? Miért jó? Hogyan kezdjem el?

Nem kell vegánnak lenned, de még vegetáriánusnak sem, mégis sokat tehetsz a Földért.
fel 0 le
Index Index

13 gyakorlat súlyzók helyett hátizsákkal az erős, formás felsőtestért

Súlyzók híján is lehet hatékony az edzés: mutatjuk, mi mindent kezdhetsz egy könyvekkel/konzervekkel megpakolt hátizsákkal az erőfejlesztés érdekében.
fel 0 le
Index Index

10 dolog, ami miatt fontos lenne, hogy rendszeresen fogyassz zabpelyhet

Tudtad, hogy a zabpehely milyen szuper alapanyag?
fel 0 le
Index Index

Legjobb C-vitamin-forrásaink – miért olyan fontos, és mennyire van szükségünk belőle?

Infografikán mutatjuk a legtöbb C-vitamint tartalmazó élelmiszert. Ezekre mindenképpen szükséged van!
fel 0 le
Index Index

Ettől a gyakorlattól holnap alig bírsz majd lábra állni

Ha szép combot és feneket akarsz, akkor ez a te gyakorlatod! Mutatjuk a helyes kivitelezést.
fel 0 le
Index Index

Edzés és tesztoszteronszint-növekedés: túl izmos nők, macsósabb férfiak?

Vajon hogyan hat az edzés a tesztoszteronszintre? És jó ez nekünk?
fel 0 le
Index Index

Jobb memória, szellemi frissesség: így fejleszti az agyadat a rendszeres edzés

Mondhatjuk, hogy a testedzés az agyunk edzése is. Mutatjuk, mennyi mindenre hat az edzés az agyadban!
fel 0 le
Index Index

A hisztaminérzékenység jelentése, tünetei, kezelése – egyre többeket érint

Egyre gyakrabban hallani a hisztaminérzékenységről, ami kellemetlen tünetekkel jár, de étrendváltoztatással viszonylag jól kezelhető állapot.
fel 0 le
Index Index

Iramváltó futás, intervallumedzés, emelkedőfutás – melyik mire jó?

Nagy hasznodra válhat ez a kis útmutató, ha a lehető legtöbbet szeretnéd kihozni az edzésprogramodból.
fel 0 le
Index Index

A fenék és a belső comb izmait is megerősíti ez az izgalmas gyakorlat

Videóban mutatjuk, hogy végezd helyesen az oldalra kitörést, hogy tényleg eredményes legyen.
fel 0 le
Index Index

Rendszeresen edzel, még sincs látható eredménye? 5+1 tipp, ami segít továbblépni

Ha úgy érzed, egyre kevésbé megerőltető ugyanazt a teljesítményt nyújtani, akkor itt az ideje a nehezítésnek. Ehhez adunk most néhány tippet.
fel 0 le
Index Index

Felejtsd el a rugózó nyújtásokat: több kárt okozol vele, mint hasznot

Ismerős tesióráról a rugózgató nyújtás? Akkor felejtsd is el gyorsan. Elmondjuk, miért.
fel 0 le
Index Index

Így tervezd meg okosan a heti menüdet és bevásárlásaidat! Csak simán egy lista nem elég

Dietetikus szakértőnk ad hasznosabbnál hasznosabb tanácsokat a heti étrend és bevásárlás megtervezéséhez.
fel 0 le
Index Index

7 saját testsúlyos gyakorlat, amihez csak egy székre lesz szükséged

Adunk néhány ötletet, hogy hogyan teheted változatosabbá az edzéseket akkor is, ha éppen híján vagy a fitneszeszközöknek.
fel 0 le
Index Index

Ha a guggolás már nem elég: ezzel a gyakorlattal tetőtől talpig erősítheted az izmaidat

Ez a hatékony gyakorlat haladóknak szól: izomerőt fejleszt, stabilizál, mobilizál és az egyensúlyérzéket is javítja.
fel 0 le
Index Index

8 fontos dolog, amit a harcművészetektől kaphatsz

Valamelyik harcművészeti ág gyakorlása mindenféle értelemben jobb emberré tesz.
fel 0 le
Index Index

Kockás hasad nem a haspréstől lesz: mire jó és mihez kevés a legismertebb hasgyakorlat?

Nem jó ötlet csak hasprésekkel megpróbálni elérni a kockahasat. Nem fog menni, sőt ártasz is magadnak vele.
fel 0 le
Index Index

Gyakran puffadsz? Dietetikus segít a nyersanyagok kiválasztásában és főzési trükkökkel

Nem kell lemondanod a hüvelyesekről, csak mert puffadást okoznak. Alkalmazd inkább dietetikus szakértőnk főzési tippjeit!
fel 0 le