#tulajdonosváltás

24.hu 24.hu

Orbán Viktor kötélbarátja és Habony Árpád bajtársa viszi tovább a néhai Andy Vajna kaszinóit  

Az összes profitot kérik, két napon belül.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Felvásárolták a Fehérvár Rádiót

Az új tulajdonos Andy Vajna és a Rádió 1 közvetlen közeléből érkezett, de az ígéret szerint marad a Fehérvár Rádió név és a megszokott műsorok. A tulajdonosváltás ugyanakkor érint egy velencei rádiós frekvenciát is, ahol várhatóan Rádió 1 szól majd.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Nyomdát vett a Central Csoport

A Central csoporthoz tartozó Central Production Kft. megvásárolta a Dabasi Nyomdát.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Felvásárolta a Nézőpont az Observer Médiafigyelőt

A kormányközeli Nézőpont Intézet lett a Médiapiac újság eddigi tulajdonosának, a lapszemlékkel, médiaelemzésekkel foglalkozó Observer Budapest Médiafigyelőnek a tulajdonosa. Máris ügyvezetőt cserélnek.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Újra gazdát cserél a Médiapiac

A szaklap tavaly januárban került az Observer Médiafigyelőhöz, de a cég most eladta az újságot.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Andy Vajna felvásárolta a Siriust

A Kiskunmajsán és Kiskunfélegyházán működő Sirius Rádió a tulajdonosváltása után ügyvezetőt is váltott, a cég pedig beköltözött a Rádió 1 és a Retro Rádió mellé Budapestre.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Jól zárt a felvásárlás előtt a UPC Magyarország

Az elmúlt öt év legjobb első negyedéves eredményét érte el a Vodafone által épp felvásárolni kívánt UPC Magyarország.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Mehet a DIGI-Invitel fúzió, de feltételekkel

A Gazdasági Versenyhivatal 41 települést érintő beavatkozással és ellenőrzőbiztos kijelölésével adott zöld utat a fúzióra, melynek során a DIGI megvásárolja az Invitelt.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Ungár Péter is elengedi a Magyar Nemzetet

Az LMP-s elnökségi tag ma már irreálisnak nevezi az árat, amit Simicska Lajos kérne a bezárt napilapjáért. Ungár ugyanakkor azt is mondja, vidéki médiahálózatot kellene szervezni.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Gazdát cserélt a Flickr

A valaha szebb napokat is látott képmegosztó szolgáltatás új tulajdonosa a fizetős fotószolgáltatást működtető SmugMug lett.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Ismét terjeszkedik Orbán médiarendszere

A Szolnokon sugárzó Amadeus Rádió a napokban Andy Vajna filmügyi kormánybiztos közvetlen közelébe került.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Ismét terjeszkedik Orbán médiarendszere

A Szolnokon sugárzó Amadeus Rádió a napokban Andy Vajna filmügyi kormánybiztos közvetlen közelébe került.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Magyar Nemzet-eladás: megtudtuk, mekkora összeget kellene fizetnie Ungárnak

Az ár meglehetősen borsosnak tűnik egy veszteséges lapért.
fel 0 le
24.hu 24.hu

„Visszavontam az ajánlatomat a Magyar Nemzetre”

Simicska Lajos nem reagált Milkovics Pál ajánlatára, erősítette meg a 24.hu-nak a csehországi médiabefektető. Simicska Lajost is kerestük, egyáltalán szándékában áll-e eladni a lapot.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Nem veszi meg a Magyar Nemzetet és a Heti Választ a Brit Media Kft.

Pedig január óta ez a pletyka terjedt a médiapiacon a 168 Óra hetilap egyedüli és a Klubrádió kisebbségi tulajdonosáról, és tegnap tanácskoztak is a témáról a Brit Mediánál.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Leváltották a Story TV igazgatóságát

A Story4, a Story5 és a Galaxy TV-t működtető cég tulajdonosváltásával függ össze a változás.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Eladták a Telenor Magyarországot

A vevő a PPF Csoport, mely a mobilszolgáltató más közép- kelet-európai leányvállalatát is megveszi.
fel 0 le
24.hu 24.hu

„Gazdát” cserélt egy budapesti rádió

A belvárosi FM 87,6 MHz használójáról van szó, mely Broadway rádióként üzemel tovább és 10 év után főszerkesztőt is váltott. A névváltásnak a Médiatanács oldalán még nem látszik nyoma.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Fideszeshez került a hódmezővásárhelyi portál

A promenad.hu új tulajdonosa a volt algyői fideszes frakcióvezető lett. Új főszerkesztő is érkezett, aki egy masszívan Fidesz-barát szegedi oldaltól érkezett.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Törvénysértéssel kezdett a Retro Rádió új tulajdonosa

A Vajna-közeli céggel azonban nagyon elnéző a Médiatanács.
fel 0 le