21 éve, 2001. decemberében az Álmok Álmodói című kiállítással nyitott meg az első Fidesz-kormány legnépszerűbbnek bizonyult budapesti fejlesztése, a Millenáris Park. A magyar találmányokról és kulturális-művészeti-mérnöki-ipari-tudományos eredményekről szóló kiállítás, ami a 370 ezer nézőjével óriási sikernek bizonyult, valójában tisztán kampánycéllal készült. 4 hónappal a 2002-es választások előtt nyitott meg, koncepcióját Orbán akkori kampányguruja találta ki, maga a kiállítás is az ő biznisze volt, a címében szereplő “álom” akkoriban a párt egyik kommunikációs kulcskifejezése volt. Az eddig kizárólag korábbi témákat felmelegítő kampány részeként 21 év elteltével a fideszes irányítású Millenárison most nyílt meg a folytatása, az Álmok Álmodói 20, 3,2 milliárd forintból. Ez, elődjéhez hasonlóan, nem puszta kampányrendezvény, hanem a nagyközönségnek szóló kulturális-szórakoztató produkció is, ezért is néztük meg, hogy milyen. Szpojler: ha gyerekes szülőként nézed meg kiváncsi gyerekkel, fel fog robbanni az agyad és kifolyik a szemed. Már azt sem tudom, hogy hosszú percek vagy Matolcsy Ádám Porschéinél is gyorsabban vágtató órák teltek el azóta, hogy jegyzetfüzettel a kézben bolyongani kezdtem az Álmok Álmodói 20 című kiállításon. Amiről az ember első benyomása az, hogyhatalmas.Szédítő méretű.Nagyobb, mint Várkonyi Andrea esküvőiruha-számlája.
444 a kommenteren - 444
Saját szentélyt építettek Orbán személyes tanácsadójának a legnagyobb magyarokat bemutató óriáskiállításon