444 a kommenteren - 444

444 444

Nagyot ugrottak a fideszes költések a Facebookon, csak a megafonosokra 80 milliót vertek el egy hét alatt

Januárban írtunk arról, honnan lehet tudni, ki mennyit költ a Facebookon politikai hirdetésre, és kik a legnagyobb hirdetők Magyarországon 2019. április óta. Aztán bemutattuk azt is, hogy a politikai táborokhoz köthető hirdetők összesen mennyit költöttek a Facebookon, és arról is beszámoltunk, hogy csak a fideszes blogok és újságok már 1 milliárd forintot hirdettek el a Facebookon. Változatlanul a kormányoldal szórja el a legtöbb pénzt. Most a múlt hét friss számait mutatjuk be. A múlt héten a legtöbbet két megafonos oldalára és a Gattyán-pártra költöttek, de több fideszes lap (Magyar Nemzet, Origo, Ripost) is belelendült a hirdetésbe.A hirdetőknél is maradt a totális fideszes fölény, sőt megtöbbszörözték a költéseiket, csak a Megafon és az Aktuális Média 80 milliót költött el, de a Mediaworks is elvert 40 milliót. A kormányoldal egy hét alatt összesen közel 150 milliót fizetett a Facebooknak.A három legnagyobb hirdető összességében még mindig a Megafon (ami az Aktuálissal együtt már majdnem 1 milliárdot hirdetett el), a Fidesz és a kormány.A fideszes kétharmad továbbra sincs veszélyben, a kormányoldal már 3 milliárd forintot hirdetett el.Az elmúlt hét minden oldalon rekordköltéseket hozott, de a kormányoldal így is 2,5-szer annyit költött, mint az ellenzék.A Lakmusz írt arról, hogy a Who Targets Me kiegészítőjével megnézheted, hogy a politikai szereplők mi alapján céloznak téged a Facebookon. Ha Chrome böngésződ van, itt tudod telepíteni, ha a Firefoxot használod, akkor pedig itt, és pár nap múlva részletes adatokat kaphatsz.
fel 0 le