#marketing

24.hu 24.hu

Hogyan keress pénzt a partner marketinggel? (x)

Az Admitad egy világszerte ismert affiliate hálózat, amely 10 éve a piacon van, is azzal foglalkozik, hogy összeköti a hirdetőket és a publikálókat.
fel 0 le
24.hu 24.hu

A pénzgyár, ami miatt bóvli kínai órákat kezdtek el hordani a sztárok

A MVMT sikerének titka egyszerű: hülyére kell venni az embereket.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Kim Kardashian alakformáló fehérneműi pár perc alatt elfogytak, 600 milliós profitot csinálva

Valamit nagyon jól csinál.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Az Estée Lauder marketingbüdzséjének 75 százalékát influenszerekre költi

És megéri?
fel 0 le
24.hu 24.hu

„Óvszert kellene a melegekkel reklámozni, nem üdítőt”

Széles körben keltett felháborodást a Coca-Cola plakátkampánya, amelyben meleg párokkal is népszerűsíti cukormentes termékét. Azokat kérdeztük az ügyről, akik nap mint nap látják a plakátokat.
fel 0 le
444 444

A gyakorlatban próbálták ki, hogy a Google hirdetéseivel pár száz dollárból életeket lehet menteni

2000-ben Kevin Hines leugrott a Golden Gate hídról, pedig akár egyetlen jó szó is megakadályozhatta volna ebben, de több száz arra járó közül senki sem szólt hozzá a zavart férfihoz. A keresőszavakra felugró hirdetések korában sokkal jobbak a hasonló emberek esélyei.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Katalin hercegné bátyja a kis Archie Harrisonon akart nyerészkedni

Szegény Katalin biztos örült ennek.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Egy ausztrál bolt Keanu Reeves és Jeff Goldblum képeivel csal be vásárlókat

Ez kész.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Lassan elérheti a vég az influenszer-jelenséget

Egyre több felhasználó dönt úgy, hogy máshogy reklámoz az Instagramon.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Sok magyar influenszerről is lerántja a leplet az Instagram

Bekeményítenek, és elveszik a kamu kedveléseket és követéseket.
fel 0 le
24.hu 24.hu

A reklámok bárhol utolérnek: hajsza a vevők után

A marketing az egyre meghökkentőbb technológiák révén napjainkban a szemünk előtt alakul át.
fel 0 le
444 444

Eljött a korszak, amikor a vállalatok titkos algoritmus alapján döntik el, mennyire legyenek jófejek veled

Több ezer adatdarabból készülnek az ügyfelekről egyéni értékelések a nagyvállalatok számára. A technológiát megállítani nem lehet, de kisebb lenne a gond, ha az egész nem teljes titokban zajlana.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Busz landolt Milánó egyik folyójában, az ok zseniális

Nem azért került oda, amiért elsőre gondolnánk.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Új digitális üzletágvezető az Insomniánál

Ezentúl Marosi Balázs látja el a feladatkört.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Vezetőváltás a Ringier Axel Springer Magyarországnál

Távozik a Blikk és a Kiskegyed kiadójának marketingigazgatója. A vállalat kiadóigazgatója veszi át a feladatait.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Javítana az országimázson? Most 1,5 milliót nyerhet vele

Június 12-ig lehet pályázni az új logóval és szlogennel.
fel 0 le
444 444

Az év marketinghúzása: légfrissítőszállítmány érkezett a szarvonattol sújtott alabamai faluba

A 982 lakosú Parishban hónapokig vesztegelt kétszáz vagonnyi New York-i ürülék. A vonat már elment, de a szaga ottmaradt.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Az Arany Ászok úgy gondolta, hogy jó és nem pedig kínos, rasszista poén lesz, ha a félbarna sörüket, egy „félbarna” nővel reklámozzák

Értitek, félbarna a sör, úgy mint a nő, aki kínálja! :'D
fel 0 le
24.hu 24.hu

Az HBO a Viacomtól csábított vezetőt

Az HBO-nál folytatja Dóczi Melinda, aki mostanáig 13 közép-európai ország marketingjéért volt felelős a Viacom médiavállalatnál.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Egyszerre izgalmas és félelmetes, hogyan változik a média és a márkák világa

Szakértők és egy most publikált kutatás segítségével láthattunk bele, milyen irányzatok uralhatják a média és a márkák világát a következő években.
fel 0 le