#marketing

24.hu 24.hu

Épp most formálja át a TikTok a zeneipart: előadókat emel fel, és csinál belőlük tartalomgyártót

Lehet lenézni, de megkerülni már nem – a TikTok tátogós komolytalanságként indult, most viszont már maga diktálja a trendeket a fogyasztásban. A zeneipart is átformálja, amihez azonban a popsztárok nem feltétlenül asszisztálnak lelkesen. The post Épp most formálja át a TikTok a zeneipart: előadókat emel fel, és csinál belőlük tartalomgyártót first appeared on 24.hu.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Tudtuk, hogy kamu az influenszerélet, de ritkán látjuk ennyire direkten, hogy mennyire

Valóra vált álomnak nevezik, de végtelenül magányos, szorongásokkal teli és nyomasztó disztópiának tűnik az influenszersiker a Csajbanda című, szikárságában is felkavaró dokumentumfilmben. The post Tudtuk, hogy kamu az influenszerélet, de ritkán látjuk ennyire direkten, hogy mennyire first appeared on 24.hu.
fel 0 le
24.hu 24.hu

A TikToknak is köszönheti a Pókember, hogy letarolta a mozikat

Az idétlen kihívásoktól és tátogó tiniktől hemzsegő TikTokra lehet legyinteni, azt viszont egyre kevésbé lehet elvitatni, hogy nagyon komoly marketingereje van. The post A TikToknak is köszönheti a Pókember, hogy letarolta a mozikat first appeared on 24.hu.
fel 0 le
24.hu 24.hu

„Teljes önvezetés”? – megütheti a bokáját a Tesla az autóik félrevezető marketingje miatt

Gyakran történnek olyan balesetek az amerikai utakon, amelyek legfőbb oka, hogy a felelőtlen autósok túl komolyan veszik a Tesla félrevezető marketingjét. A cég elektromos autói ugyanis a közhiedelemmel ellentétben nem önvezetők. The post „Teljes önvezetés”? – megütheti a bokáját a Tesla az autóik félrevezető marketingje miatt first appeared on 24.hu.
fel 0 le
24.hu 24.hu

„Az autó ma már olyan, mint az okostelefon, csak nagyobb”

A Reklámszünet című podcast legfrissebb epizódjában a Volvo kommunikációs vezetőivel beszélgettünk a pandémia autóiparra gyakorolt hatásáról és a terület jövőjéről. The post „Az autó ma már olyan, mint az okostelefon, csak nagyobb” first appeared on 24.hu.
fel 0 le
24.hu 24.hu

A nőknek a konyhában a helyük – írta ki a Burger King

A folytatás sem tudta megmenteni a fura kommunikációt. The post A nőknek a konyhában a helyük – írta ki a Burger King first appeared on 24.hu.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Hogyan keress pénzt a partner marketinggel? (x)

Az Admitad egy világszerte ismert affiliate hálózat, amely 10 éve a piacon van, is azzal foglalkozik, hogy összeköti a hirdetőket és a publikálókat.
fel 0 le
24.hu 24.hu

A pénzgyár, ami miatt bóvli kínai órákat kezdtek el hordani a sztárok

A MVMT sikerének titka egyszerű: hülyére kell venni az embereket.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Kim Kardashian alakformáló fehérneműi pár perc alatt elfogytak, 600 milliós profitot csinálva

Valamit nagyon jól csinál.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Az Estée Lauder marketingbüdzséjének 75 százalékát influenszerekre költi

És megéri?
fel 0 le
24.hu 24.hu

„Óvszert kellene a melegekkel reklámozni, nem üdítőt”

Széles körben keltett felháborodást a Coca-Cola plakátkampánya, amelyben meleg párokkal is népszerűsíti cukormentes termékét. Azokat kérdeztük az ügyről, akik nap mint nap látják a plakátokat.
fel 0 le
444 444

A gyakorlatban próbálták ki, hogy a Google hirdetéseivel pár száz dollárból életeket lehet menteni

2000-ben Kevin Hines leugrott a Golden Gate hídról, pedig akár egyetlen jó szó is megakadályozhatta volna ebben, de több száz arra járó közül senki sem szólt hozzá a zavart férfihoz. A keresőszavakra felugró hirdetések korában sokkal jobbak a hasonló emberek esélyei.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Katalin hercegné bátyja a kis Archie Harrisonon akart nyerészkedni

Szegény Katalin biztos örült ennek.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Egy ausztrál bolt Keanu Reeves és Jeff Goldblum képeivel csal be vásárlókat

Ez kész.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Lassan elérheti a vég az influenszer-jelenséget

Egyre több felhasználó dönt úgy, hogy máshogy reklámoz az Instagramon.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Sok magyar influenszerről is lerántja a leplet az Instagram

Bekeményítenek, és elveszik a kamu kedveléseket és követéseket.
fel 0 le
24.hu 24.hu

A reklámok bárhol utolérnek: hajsza a vevők után

A marketing az egyre meghökkentőbb technológiák révén napjainkban a szemünk előtt alakul át.
fel 0 le
444 444

Eljött a korszak, amikor a vállalatok titkos algoritmus alapján döntik el, mennyire legyenek jófejek veled

Több ezer adatdarabból készülnek az ügyfelekről egyéni értékelések a nagyvállalatok számára. A technológiát megállítani nem lehet, de kisebb lenne a gond, ha az egész nem teljes titokban zajlana.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Busz landolt Milánó egyik folyójában, az ok zseniális

Nem azért került oda, amiért elsőre gondolnánk.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Új digitális üzletágvezető az Insomniánál

Ezentúl Marosi Balázs látja el a feladatkört.
fel 0 le