#máv-volán
444
444
Lázárék szeretnék, ha a MÁV működése inkább hasonlítana a piaci működéshez, mint az állami struktúrához
Tóth Bertalan MSZP-s politikus szerint elismerésre méltó az őszinteség, ahogy az Orbán-kormánnyal kritikus hangot ütött meg Lázár minisztériuma.
444
444
Péntektől három hétig nem közlekednek a vonatok Tatabánya és Biatorbágy között
A győri vonal felújításának legnehezebb része indul.
24.hu
24.hu
Ha megütöd, leülöd! – új kampányt indított a MÁV
Figyelemfelhívó kampányt indított a MÁV–VOLÁN-csoport a munkavállalói elleni támadások megelőzésére.
The post Ha megütöd, leülöd! – új kampányt indított a MÁV first appeared on 24.hu.
24.hu
24.hu
Negyven–ötven év a MÁV vonatainak átlagéletkora, 1000–1500 milliárd forintos a lemaradás
A MÁV-Volán-csoport lapunk megkeresésére elismerte, hogy a vasútnak mind a járműállománya, mind a vasúti pályája elöregedett. Vitézy Dávid szerint a szemléletváltás nehézsége mítosz, a vasúti beruházások jelentős része pedig 15–30 év alatt megtérül.
The post Negyven–ötven év a MÁV vonatainak átlagéletkora, 1000–1500 milliárd forintos a lemaradás first appeared on 24.hu.
24.hu
24.hu
MÁV: jármű- és személyzethiány indokolja a tíz vasúti mellékvonal bezárását
Leszögezték, hogy az intézkedés nincs összefüggésben a hodászi Bz-balesettel.
The post MÁV: jármű- és személyzethiány indokolja a tíz vasúti mellékvonal bezárását first appeared on 24.hu.
24.hu
24.hu
Feláras lesz a Ferihegyre közlekedő InterCtity
A korábban bevezetett felármentesség az M3-as metró rekonstrukciója alatt enyhítette a közlekedési kényelmetlenségeket.
The post Feláras lesz a Ferihegyre közlekedő InterCtity first appeared on 24.hu.
24.hu
24.hu
Tíz százalékkal nő a MÁV dolgozóinak bére 2022-ben
A hároméves bérmegállapodásnak megfelelően.
The post Tíz százalékkal nő a MÁV dolgozóinak bére 2022-ben first appeared on 24.hu.