#máv-volán

444 444

Lázárék szeretnék, ha a MÁV működése inkább hasonlítana a piaci működéshez, mint az állami struktúrához

Tóth Bertalan MSZP-s politikus szerint elismerésre méltó az őszinteség, ahogy az Orbán-kormánnyal kritikus hangot ütött meg Lázár minisztériuma.
fel 0 le
444 444

Péntektől három hétig nem közlekednek a vonatok Tatabánya és Biatorbágy között

A győri vonal felújításának legnehezebb része indul.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Ha megütöd, leülöd! – új kampányt indított a MÁV

Figyelemfelhívó kampányt indított a MÁV–VOLÁN-csoport a munkavállalói elleni támadások megelőzésére. The post Ha megütöd, leülöd! – új kampányt indított a MÁV first appeared on 24.hu.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Negyven–ötven év a MÁV vonatainak átlagéletkora, 1000–1500 milliárd forintos a lemaradás

A MÁV-Volán-csoport lapunk megkeresésére elismerte, hogy a vasútnak mind a járműállománya, mind a vasúti pályája elöregedett. Vitézy Dávid szerint a szemléletváltás nehézsége mítosz, a vasúti beruházások jelentős része pedig 15–30 év alatt megtérül. The post Negyven–ötven év a MÁV vonatainak átlagéletkora, 1000–1500 milliárd forintos a lemaradás first appeared on 24.hu.
fel 0 le
24.hu 24.hu

MÁV: jármű- és személyzethiány indokolja a tíz vasúti mellékvonal bezárását

Leszögezték, hogy az intézkedés nincs összefüggésben a hodászi Bz-balesettel. The post MÁV: jármű- és személyzethiány indokolja a tíz vasúti mellékvonal bezárását first appeared on 24.hu.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Feláras lesz a Ferihegyre közlekedő InterCtity

A korábban bevezetett felármentesség az M3-as metró rekonstrukciója alatt enyhítette a közlekedési kényelmetlenségeket. The post Feláras lesz a Ferihegyre közlekedő InterCtity first appeared on 24.hu.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Tíz százalékkal nő a MÁV dolgozóinak bére 2022-ben

A hároméves bérmegállapodásnak megfelelően. The post Tíz százalékkal nő a MÁV dolgozóinak bére 2022-ben first appeared on 24.hu.
fel 0 le