#médiafogyasztási szokások

444 444

Örökké tévénemzet maradunk, nem bízunk a médiában, nem olvasunk nemzetközi sajtót

Zárt, passzív és bizalmatlan képet fest a magyar társadalomról a Medián hírfogyasztásról készült reprezentatív felmérése.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Médiahatóság: Az állami M2 csatorna a kisgyerekek kedvence

A Médiatanács közzétett honlapján egy gyerekek médiafogyasztási szokásairól szóló hatósági tanulmányt, melyből az is kiderül, hogy a szülők hogyan korlátozzák gyerekeik médiahasználatát. A testület rádiók, tévék és filmalkotók támogatásáról is döntött.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Médiahatóság: A 24.hu megelőzte az Origót

A Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság szerint a második legfontosabb webes hírmédium volt a választások napján a 24.hu, megelőzve ezzel az Origo portált. A hatóság kutatása szerint csökkent a tévé szerepe, de még mindig erős.
fel 0 le
24.hu 24.hu

A falun élők a TV2-n csüngtek, a nagyvárosiak az RTL-nek hittek

A falvakban és kisebb városokban különösen népszerűek voltak Andy Vajna TV2-jének hírműsorai a választási kampányban, derül ki az általunk megszerzett regionális tévénézettségi adatokból.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Ezt nézték a magyarok a tévében

Tovább nőtt a magyarok tévénézésre fordított ideje. Kiderült az is, mit néztek a napi átlagosan közel 3 és fél órányi időben.
fel 0 le
24.hu 24.hu

A nők vannak többségben a tévék előtt

A Nielsen Közönségmérés adataiból kiderül, milyen eltérés van a nők és a férfiak tévénézési szokásaiban. Az adatok alapján a nők több időt töltenek a készülékek előtt mint a férfiak.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Ezt hallgatják Hódmezővásárhelytől Miskolcig

Negyedórás bontásban kaptunk adatokat a hódmezővásárhelyiek, a székesfehérváriak, az egriek, a békéscsabaiak, a kecskemétiek, a miskolciak, a szegediek, a nyíregyháziak és a szekszárdiak rádióhallgatási szokásairól.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Nagyot nőtt a tévéreklámok száma

Napi 30 percnyi tévéreklámot, átlagosan 110 reklámszpotot láttak a magyarok. 29 százalékkal nőtt a sugárzott reklámok mennyisége - derül ki a Nielsen Közönségmérés legújabb tévépiaci jelentéséből, mely a magyarok tévénézési szokásaira is rávilágít.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Csüngenek a a sorozatokon a magyarok

A néhány perc híján napi 5 órányi tévénézési időn belül a sorozatok és szappanoperák a legmeghatározóbb szórakoztatási formák. Érdekes az is, hogy viszonylag nagy a híréhség.
fel 0 le