#nielsen közönségmérés

24.hu 24.hu

A Reszkessetek, betörők! hozta a legnagyobb tévés nézettséget idén karácsonykor

Valaki meglepődött ezen? The post A Reszkessetek, betörők! hozta a legnagyobb tévés nézettséget idén karácsonykor first appeared on 24.hu.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Korai volt a TV2 hírigazgatójának öröme

A TV2 hírigazgatója a napokban azt nyilatkozta, beérett csapatának munkája a nézettség terén. Ma azonban kiderült, hogy idei első félévben hány estét nyertek.
fel 0 le
24.hu 24.hu

A falun élők a TV2-n csüngtek, a nagyvárosiak az RTL-nek hittek

A falvakban és kisebb városokban különösen népszerűek voltak Andy Vajna TV2-jének hírműsorai a választási kampányban, derül ki az általunk megszerzett regionális tévénézettségi adatokból.
fel 0 le
24.hu 24.hu

A HírTV vezetősége nagy bejelentést tett

Ezentúl nyilvánosságra hozzák a Simicska Lajos érdekeltségében lévő hírcsatorna nézettségi adatát. A csatorna megháromszorozta nézettségét, az április kimondottan erős volt.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Ezt nézték a magyarok a tévében

Tovább nőtt a magyarok tévénézésre fordított ideje. Kiderült az is, mit néztek a napi átlagosan közel 3 és fél órányi időben.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Többen nézték a választási műsorokat mint 4 éve

18 százalékkal nagyobb volt az érdeklődés idén április 8-án a választási műsorok iránt mint négy éve. Érdekes statisztikák érkeztek a Nielsen Közönségméréstől.
fel 0 le
24.hu 24.hu

A nők vannak többségben a tévék előtt

A Nielsen Közönségmérés adataiból kiderül, milyen eltérés van a nők és a férfiak tévénézési szokásaiban. Az adatok alapján a nők több időt töltenek a készülékek előtt mint a férfiak.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Elöregedőben a magyarok tévéje

Bár javultak tavaly a magyar háztartások tévékészülékeinek műszaki adottságai, és egyre elterjedtebbek az okostévék, a legtöbb háztartásban 4 és 10 év közötti tévéket használnak, és sok a 10 évnél öregebb készülék is.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Nagyot nőtt a tévéreklámok száma

Napi 30 percnyi tévéreklámot, átlagosan 110 reklámszpotot láttak a magyarok. 29 százalékkal nőtt a sugárzott reklámok mennyisége - derül ki a Nielsen Közönségmérés legújabb tévépiaci jelentéséből, mely a magyarok tévénézési szokásaira is rávilágít.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Csüngenek a a sorozatokon a magyarok

A néhány perc híján napi 5 órányi tévénézési időn belül a sorozatok és szappanoperák a legmeghatározóbb szórakoztatási formák. Érdekes az is, hogy viszonylag nagy a híréhség.
fel 0 le