#nielsen közönségmérés
24.hu
24.hu
A Reszkessetek, betörők! hozta a legnagyobb tévés nézettséget idén karácsonykor
Valaki meglepődött ezen?
The post A Reszkessetek, betörők! hozta a legnagyobb tévés nézettséget idén karácsonykor first appeared on 24.hu.
24.hu
24.hu
Korai volt a TV2 hírigazgatójának öröme
A TV2 hírigazgatója a napokban azt nyilatkozta, beérett csapatának munkája a nézettség terén. Ma azonban kiderült, hogy idei első félévben hány estét nyertek.
24.hu
24.hu
A falun élők a TV2-n csüngtek, a nagyvárosiak az RTL-nek hittek
A falvakban és kisebb városokban különösen népszerűek voltak Andy Vajna TV2-jének hírműsorai a választási kampányban, derül ki az általunk megszerzett regionális tévénézettségi adatokból.
24.hu
2018. 05. 17.
Kategóriák (26)
Megosztás
0 komment
- #média
- #atv
- #duna world
- #falu
- #kisváros
- #kormánypropaganda
- #kutatás
- #m1
- #médiafogyasztási szokások
- #nagyváros
- #nielsen közönségmérés
- #nézettség
- #regionális nézettség
- #rtl híradó
- #rtl klub
- #rtl magyarország
- #régiók
- #tv
- #tv2
- #tv2 tények
- #tények
- #tévé
- #tévénézési szokások
- #vidék
- #választások 2018
- #városok
24.hu
24.hu
A HírTV vezetősége nagy bejelentést tett
Ezentúl nyilvánosságra hozzák a Simicska Lajos érdekeltségében lévő hírcsatorna nézettségi adatát. A csatorna megháromszorozta nézettségét, az április kimondottan erős volt.
24.hu
24.hu
Ezt nézték a magyarok a tévében
Tovább nőtt a magyarok tévénézésre fordított ideje. Kiderült az is, mit néztek a napi átlagosan közel 3 és fél órányi időben.
24.hu
24.hu
Többen nézték a választási műsorokat mint 4 éve
18 százalékkal nagyobb volt az érdeklődés idén április 8-án a választási műsorok iránt mint négy éve. Érdekes statisztikák érkeztek a Nielsen Közönségméréstől.
24.hu
24.hu
A nők vannak többségben a tévék előtt
A Nielsen Közönségmérés adataiból kiderül, milyen eltérés van a nők és a férfiak tévénézési szokásaiban. Az adatok alapján a nők több időt töltenek a készülékek előtt mint a férfiak.
24.hu
24.hu
Elöregedőben a magyarok tévéje
Bár javultak tavaly a magyar háztartások tévékészülékeinek műszaki adottságai, és egyre elterjedtebbek az okostévék, a legtöbb háztartásban 4 és 10 év közötti tévéket használnak, és sok a 10 évnél öregebb készülék is.
24.hu
24.hu
Nagyot nőtt a tévéreklámok száma
Napi 30 percnyi tévéreklámot, átlagosan 110 reklámszpotot láttak a magyarok. 29 százalékkal nőtt a sugárzott reklámok mennyisége - derül ki a Nielsen Közönségmérés legújabb tévépiaci jelentéséből, mely a magyarok tévénézési szokásaira is rávilágít.
24.hu
24.hu
Csüngenek a a sorozatokon a magyarok
A néhány perc híján napi 5 órányi tévénézési időn belül a sorozatok és szappanoperák a legmeghatározóbb szórakoztatási formák. Érdekes az is, hogy viszonylag nagy a híréhség.