#reklámpiac

24.hu 24.hu

Az állami reklámpénzek 84 százaléka NER-cégekhez talál utat

A koronavírus-járvány alatt a piaci költések zuhantak, az állami költés nőtt.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Magyarországon az állam költ a legtöbbet reklámra

A Telekom a második nagyjából fele akkora összeggel.
fel 0 le
444 444

Világrekord: a kormány költött tavaly a legtöbbet reklámra

Itt kell lenned, hogy elhidd.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Van egy magyar cég, ahol elvileg még a titkárnő is kétmilliárdot termel

Az Európai Unióban bárhol megirigyelhetik a New Land Media Kft. tavalyi teljesítményét. A kormányzati hirdetéseket és plakátokat gyártó reklámcég papíron az uniós termelékenységi átlag 33-szorosát teljesítette 2017-ben.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Új digitális üzletágvezető az Insomniánál

Ezentúl Marosi Balázs látja el a feladatkört.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Tévéfüggő lett a Google, az Amazon és a többi online óriás

Egészen döbbenetes mértékben.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Nagyot kaszál Mészáros Lőrinc a közmédián

Több mint félmilliárd forintnyi osztalékot fizet ki a közmédia reklámidejét értékesítő Media Services Kft. Mészáros Lőrinc érdekeltségének.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Új tag az MRSZ elnökségében

Ismét teljes létszámú a Magyar Reklámszövetség 24 tagú elnöksége.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Magyarok nyerték a kommunikációs világ Oscarját

Már harmadik éve kerül zsinórban egy magyar reklámügynökség az Effie Effectiveness Index listájának élére. A díj alapítása óta az ACG már négyszer nyert a független ügynökségek kategóriájában.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Gasztrokonferenciázott a Central Médiacsoport

Mik manapság a tartalomfogyasztási szokások a gasztronómiában? Hol, mit és hogyan keresnek a konyhaművészetre fogékony magazinolvasók és online felhasználók? Többek között erre kereste a választ a médiavállalat konferenciája.
fel 0 le
24.hu 24.hu

A Central Médiacsoporttal újul meg a GroupM Akadémia

Magyarország legnagyobb médiaügynökségi csoportjának oktatási programjához partnerként csatlakozik a médiavállalat. Az akadémisták így médiás oldalról is megismerhetik a digitális reklámpiacot.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Vezetőváltás az RTL Magyarország reklámcégénél

Új értékesítési igazgatót nevezett ki az R-Time, az RTL Magyarország reklámértékesítő háza. Az új vezető a tévé mellett digitális területtel is foglalkozik majd.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Külföldre vándorló magyar online pénzek

A magyar digitális média reklámbevételeinek ma már több mint fele külföldi tulajdonú cégekhez kerül. Látványos ábrák a hazai digitális médiaiparról.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Nyolcszor többet költ az állam 2010 óta tévéreklámokra

Ennek is tulajdonítható, hogy míg a hazai tévés reklámbevételeken belül 2009-2010 körül még csupán 2-3 százalék volt az állami reklámköltés aránya, 2017-re ez az arány 12 százalékra ugrott.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Távozik az ACG kreatívigazgatója

Tihanyi Péter 11 év után döntött úgy, hogy új kihívást keres. Bejelentették azt is, ki veszi át feladatait a reklámügynökségnél.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Nagyot nőttek a hazai reklámbevételek

Még a sajtópiaci bevételek is emelkedtek.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Így dől a közpénz Mészáros Lőrinc, Habony Árpád és Schmidt Mária médiacégeihez

Elsősorban a Miniszterelnökség tömi ki hirdetésekkel a kormányközeli oligarchákat: Habony médiacégénél 3,4 milliárdért forint értékben reklámozott az állam, és azon belül másfél milliárdért a Miniszterelnökség.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Fontos újítást jelentett be a HOPPex

A hazai prémium piactér, a HOPPex az Adverticummal közös fejlesztést jelentett be csütörtökön.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Újabb öt év a békéscsabai rádiónak

A Médiatanács eheti ülésén többek között a békéscsabai Mega Rádió műsorszolgáltatási engedélyének meghosszabbításával foglalkozott. Kiderült az is, hogy a TV2-n volt a legtöbb szponzorüzenet.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Érkezik a reklámtorta

Ezúttal is az Evolution konferencián ismertetik a magyar reklámpiac számait. A konferencián sok szó esik majd közösségi médiáról, érzelemmarketingről, kríziskommunikációról és hírnévről is.
fel 0 le