#reklámpiac
444
444
Több mint 50 milliárddal zsugorodhat a reklámtorta a járvány miatt
A teljes kommunikációs piac 150 milliárdos veszteséget szenvedhet el az idei évben a reklámszövetség felmérése szerint.
24.hu
24.hu
Minden harmadik tévéreklám élelmiszereket népszerűsít
A gyógyszerek csak a második helyen.
24.hu
24.hu
Az állami reklámpénzek 84 százaléka NER-cégekhez talál utat
A koronavírus-járvány alatt a piaci költések zuhantak, az állami költés nőtt.
24.hu
24.hu
Magyarországon az állam költ a legtöbbet reklámra
A Telekom a második nagyjából fele akkora összeggel.
24.hu
24.hu
Van egy magyar cég, ahol elvileg még a titkárnő is kétmilliárdot termel
Az Európai Unióban bárhol megirigyelhetik a New Land Media Kft. tavalyi teljesítményét. A kormányzati hirdetéseket és plakátokat gyártó reklámcég papíron az uniós termelékenységi átlag 33-szorosát teljesítette 2017-ben.
24.hu
24.hu
Tévéfüggő lett a Google, az Amazon és a többi online óriás
Egészen döbbenetes mértékben.
24.hu
24.hu
Nagyot kaszál Mészáros Lőrinc a közmédián
Több mint félmilliárd forintnyi osztalékot fizet ki a közmédia reklámidejét értékesítő Media Services Kft. Mészáros Lőrinc érdekeltségének.
24.hu
24.hu
Új tag az MRSZ elnökségében
Ismét teljes létszámú a Magyar Reklámszövetség 24 tagú elnöksége.
24.hu
24.hu
Magyarok nyerték a kommunikációs világ Oscarját
Már harmadik éve kerül zsinórban egy magyar reklámügynökség az Effie Effectiveness Index listájának élére. A díj alapítása óta az ACG már négyszer nyert a független ügynökségek kategóriájában.
24.hu
24.hu
Gasztrokonferenciázott a Central Médiacsoport
Mik manapság a tartalomfogyasztási szokások a gasztronómiában? Hol, mit és hogyan keresnek a konyhaművészetre fogékony magazinolvasók és online felhasználók? Többek között erre kereste a választ a médiavállalat konferenciája.
24.hu
24.hu
A Central Médiacsoporttal újul meg a GroupM Akadémia
Magyarország legnagyobb médiaügynökségi csoportjának oktatási programjához partnerként csatlakozik a médiavállalat. Az akadémisták így médiás oldalról is megismerhetik a digitális reklámpiacot.
24.hu
24.hu
Vezetőváltás az RTL Magyarország reklámcégénél
Új értékesítési igazgatót nevezett ki az R-Time, az RTL Magyarország reklámértékesítő háza. Az új vezető a tévé mellett digitális területtel is foglalkozik majd.
24.hu
24.hu
Külföldre vándorló magyar online pénzek
A magyar digitális média reklámbevételeinek ma már több mint fele külföldi tulajdonú cégekhez kerül. Látványos ábrák a hazai digitális médiaiparról.
24.hu
24.hu
Nyolcszor többet költ az állam 2010 óta tévéreklámokra
Ennek is tulajdonítható, hogy míg a hazai tévés reklámbevételeken belül 2009-2010 körül még csupán 2-3 százalék volt az állami reklámköltés aránya, 2017-re ez az arány 12 százalékra ugrott.
24.hu
24.hu
Távozik az ACG kreatívigazgatója
Tihanyi Péter 11 év után döntött úgy, hogy új kihívást keres. Bejelentették azt is, ki veszi át feladatait a reklámügynökségnél.
24.hu
24.hu
Így dől a közpénz Mészáros Lőrinc, Habony Árpád és Schmidt Mária médiacégeihez
Elsősorban a Miniszterelnökség tömi ki hirdetésekkel a kormányközeli oligarchákat: Habony médiacégénél 3,4 milliárdért forint értékben reklámozott az állam, és azon belül másfél milliárdért a Miniszterelnökség.
24.hu
24.hu
Fontos újítást jelentett be a HOPPex
A hazai prémium piactér, a HOPPex az Adverticummal közös fejlesztést jelentett be csütörtökön.