#reklámszünet
24.hu
24.hu
Mit adhat a kólareklámnak a mesterséges intelligencia?
Mennyire érzi a válságot egy üdítőitalgyártó, tud-e hibázni egy Coca-Cola méretű cég a piacon és miért nem lehet újabban letépni a kupakot a palackról? Mérő Ádám, a Coca-Cola márkáival összeurópai szinten foglalkozó igazgató a Reklámszünet podcastban.
The post Mit adhat a kólareklámnak a mesterséges intelligencia? first appeared on 24.hu.
24.hu
24.hu
„Az unatkozó marketingesek a legveszélyesebbek egy márkára”
Blaumann Debóra, az Erste marketing- és pr-vezetője a Reklámszünet podcastban.
The post „Az unatkozó marketingesek a legveszélyesebbek egy márkára” first appeared on 24.hu.
24.hu
24.hu
„Furcsa belegondolni, hogy mi több száz éves hazai márkákkal dolgozunk”
Reklámszünet podcast Kovács Dávid Gáborral, a Zwack Unicum Nyrt. marketingigazgatójával.
The post „Furcsa belegondolni, hogy mi több száz éves hazai márkákkal dolgozunk” first appeared on 24.hu.
24.hu
24.hu
„Nem mondhatjuk már, hogy olajvállalat vagyunk”
Pantl Péterrel, a Mol Csoport kommunikációs vezetőjével podcastoltunk.
The post „Nem mondhatjuk már, hogy olajvállalat vagyunk” first appeared on 24.hu.
24.hu
24.hu
A tiltakozások ellenére sem változik az idei Oscar-gála menetrendje
Bár az Amerikai Operatőrök Társaságának elnöke kifogásolta, hogy a reklámszünetben adják át többek között az operatőri díjakat, az Akadémia vezetői nem gondolkodnak a tervek módosításán.