#reklámszünet

24.hu 24.hu

Mit adhat a kólareklámnak a mesterséges intelligencia?

Mennyire érzi a válságot egy üdítőitalgyártó, tud-e hibázni egy Coca-Cola méretű cég a piacon és miért nem lehet újabban letépni a kupakot a palackról? Mérő Ádám, a Coca-Cola márkáival összeurópai szinten foglalkozó igazgató a Reklámszünet podcastban. The post Mit adhat a kólareklámnak a mesterséges intelligencia? first appeared on 24.hu.
fel 0 le
24.hu 24.hu

„Az unatkozó marketingesek a legveszélyesebbek egy márkára”

Blaumann Debóra, az Erste marketing- és pr-vezetője a Reklámszünet podcastban. The post „Az unatkozó marketingesek a legveszélyesebbek egy márkára” first appeared on 24.hu.
fel 0 le
24.hu 24.hu

„Furcsa belegondolni, hogy mi több száz éves hazai márkákkal dolgozunk”

Reklámszünet podcast Kovács Dávid Gáborral, a Zwack Unicum Nyrt. marketingigazgatójával. The post „Furcsa belegondolni, hogy mi több száz éves hazai márkákkal dolgozunk” first appeared on 24.hu.
fel 0 le
24.hu 24.hu

„Nem mondhatjuk már, hogy olajvállalat vagyunk”

Pantl Péterrel, a Mol Csoport kommunikációs vezetőjével podcastoltunk. The post „Nem mondhatjuk már, hogy olajvállalat vagyunk” first appeared on 24.hu.
fel 0 le
24.hu 24.hu

A tiltakozások ellenére sem változik az idei Oscar-gála menetrendje

Bár az Amerikai Operatőrök Társaságának elnöke kifogásolta, hogy a reklámszünetben adják át többek között az operatőri díjakat, az Akadémia vezetői nem gondolkodnak a tervek módosításán.
fel 0 le