#reklámügynökség

24.hu 24.hu

„Nagyon sok globális cég kezdett el Kelet-Közép-Európára figyelni”

Reklámszünet podcast Sásdi Helgával, a Publicis Groupe Hungary regionális szerepkört is betöltő vezetőjével. The post „Nagyon sok globális cég kezdett el Kelet-Közép-Európára figyelni” first appeared on 24.hu.
fel 0 le
444 444

Várkonyi Andrea 35 milliós osztalékot vett ki négy hónapja működő cégéből

A tavaly szeptemberi bejegyzése utáni négy hónapban 127 millió forint nettó bevételt és 52,8 millió forint adózott eredményt ért el a Várkonyi Andrea többségi tulajdonában lévő cég, a Whitedog Media Kft. - írja a 24 a cég mérlege alapján. A nyereségből Várkonyi Andreának 35 millió 250 ezer forint osztalék jutott a tavalyi év után, míg üzlettársának, Gergely Juditnak 11 millió 750 ezer forint.A reklámügynökség alapítását követően azzal került a hírekbe,...
fel 0 le
24.hu 24.hu

A béna hajak időszaka jön – hogyan hat a vírus a reklámiparra?

Hiába tervezi a kormány a kreatív iparágak támogatását a koronavírus okozta válság idején, a reklámügynökségi piac nem lélegezhet fel.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Hazánk egyik legbefolyásosabb női vezetője a Republic Grouphoz igazolt

Heal Edina a Goolgle Magyarország korábbi vezérigazgatója, operatív igazgatónak érkezik.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Magyarok nyerték a kommunikációs világ Oscarját

Már harmadik éve kerül zsinórban egy magyar reklámügynökség az Effie Effectiveness Index listájának élére. A díj alapítása óta az ACG már négyszer nyert a független ügynökségek kategóriájában.
fel 0 le