#reklámügynökség
24.hu
24.hu
„Nagyon sok globális cég kezdett el Kelet-Közép-Európára figyelni”
Reklámszünet podcast Sásdi Helgával, a Publicis Groupe Hungary regionális szerepkört is betöltő vezetőjével.
The post „Nagyon sok globális cég kezdett el Kelet-Közép-Európára figyelni” first appeared on 24.hu.
444
444
Várkonyi Andrea 35 milliós osztalékot vett ki négy hónapja működő cégéből
A tavaly szeptemberi bejegyzése utáni négy hónapban 127 millió forint nettó bevételt és 52,8 millió forint adózott eredményt ért el a Várkonyi Andrea többségi tulajdonában lévő cég, a Whitedog Media Kft. - írja a 24 a cég mérlege alapján. A nyereségből Várkonyi Andreának 35 millió 250 ezer forint osztalék jutott a tavalyi év után, míg üzlettársának, Gergely Juditnak 11 millió 750 ezer forint.A reklámügynökség alapítását követően azzal került a hírekbe,...
24.hu
24.hu
A béna hajak időszaka jön – hogyan hat a vírus a reklámiparra?
Hiába tervezi a kormány a kreatív iparágak támogatását a koronavírus okozta válság idején, a reklámügynökségi piac nem lélegezhet fel.
24.hu
24.hu
Hazánk egyik legbefolyásosabb női vezetője a Republic Grouphoz igazolt
Heal Edina a Goolgle Magyarország korábbi vezérigazgatója, operatív igazgatónak érkezik.
24.hu
24.hu
Magyarok nyerték a kommunikációs világ Oscarját
Már harmadik éve kerül zsinórban egy magyar reklámügynökség az Effie Effectiveness Index listájának élére. A díj alapítása óta az ACG már négyszer nyert a független ügynökségek kategóriájában.