#új autó
Index
Index
Az utolsó is lehet emlékezetes - Teszt: Ford Focus ST Azura Edition - 2024.
Mielőtt végleg eltűnne a Focus, a Ford megmutatja, mire képes az ST 280 lóerővel és egy pályára való, állítható KW felfüggesztéssel.
Index
Index
A rombusz szexi, csak nem tudja mit akar - Teszt: Renault Rafale E-Tech Full Hybrid 200 Esprit Alpine
A Renault új csúcsmodellje egy feltűnően szexi kupé-SUV remek beltérrel és a lemezek alatt némi bizonytalansággal.
Index
Index
Négy keréken guruló ősz - Teszt: Skoda Kodiaq 2,0 TDI 4x4 – 2024.
A Skoda Kodiaq hétüléses autóként is tágas, nagyon hasznos megoldások vannak benne, de szinte biztos, hogy a lángolás utáni életfázisodban ülsz bele.
Index
Index
Nem eszik olyan forrón a ferdehátút - Teszt: MG4 XPower – 2024.
Az MG brutálisan erős villanyautója egyszerre próbálja igazolni az identitását és felpiszkálni a riválisait. Elég lesz ehhez 435 lóerő?
Index
Index
Élem, de nem értem - Teszt: Kia Sorento 252 Plug-in Hybrid 4WD - 2024.
Szép is, kényelmes is, nagy is, de mégis így kinek szól ez?
Index
Index
Túl jó ahhoz, hogy spórolj rajta! - Teszt: Hyundai Ioniq 5 84 kWh RWD - 2024.
A piac egyik legszimpatikusabb villanyautója fontos, de nem látványos pontokon frissült, így továbbra is csak ajánlani tudjuk.
Index
Index
Birtokvágy, gyere haza! - Bemutató: BMW 5-ös sorozat (G60) - 2023.
Az új 5-ös sorozat legnagyobb újdonsága a tisztán elektromos változat, a többi nagyjából a szokásos recept eredménye. Ennyi elég, hogy vágyjunk rá?
Index
Index
A plug-in Wrangler nem zéró kóla - Teszt: Jeep Wrangler Unlimited Sahara 4xe
Négyhengeres hibridként is hozza, amiért rajongják, tisztán elektromosan a városban pedig rövid, de perverz élvezet.
Index
Index
Opel úr, mit csináljak én most magával? - Teszt: Opel Astra GSe - 2023.
Valójában egy zűrös korszak lenyomata, aminek a sportmodell jó tulajdonságai ellenére sem könnyű őszintén örülni.
Index
Index
312 km/h-nál elveszed a gázt, mert jön a kanyar - Vezettük: Lamborghini Revuelto V12
Nardòban három külsős vezethette a Lamborghini Revuelto hibrid V12-es prototípusát hamarabb, mint a VW vezére, Oliver Blume. Én voltam az egyik.
Index
Index
A japán svájci bicska - Bemutató: Honda CR-V e:HEV és e:PHEV
A Honda mindenre jó crossovere már plug-in hibridként is elérhető. Portóban teszteltük az új CR-V-t.
Index
Index
Régen minden jobb volt - Teszt: Mercedes-Benz EQE 350 4Matic SUV
A Mercikben régen még vót' anyag. Bezzeg ma!
Index
Index
Egyik szemem sír... - Teszt: Honda e:Ny1 Advance – 2023.
a másik nevet? Elégedett? Vagy az is sír?
Index
Index
Nem Puma ez, kiscica! - Teszt: Ford Puma ST X 1,0l EcoBoost mHEV - 2023.
Még kisebb motort és mild hibrid hajtást kapott a Ford Puma sportos kiszerelése, az ST. A kérdés adott: van ennek így létjogosultsága, vagy sem?
Index
Index
Meglepett, szerettem, megtartanám - Teszt: DS4 E-Tense Performance Line+ - 2023.
1865 kilométert tettem a prémium ötajtós francia kompakt plug-in hibridbe, és azóta szeretném a tízszeresét is, annyira bejött a hangulata.
Index
Index
Öntudatos minimalizmus jó pénzért - Teszt: Volvo C40 Recharge - 2023.
Képtelenség ennél szelídebben csomagolni a feltűnési vágyat, és zöldebbnek is talán csak a Tesla tudja mutatni saját nehézsúlyú versenyzőjét.
444
444
Kimondta a bíróság: szerződéskötés után már nem lehet emelni az új autók árát
Az ilyen szerződések tisztességtelenek, mondták ki egy közérdekű perben, amelyet a Pest megyei ügyészség indított.
Index
Index
Ez is elpusztíthatatlan lesz? - Bemutató: Toyota Land Cruiser – 2023.
A vadiúj Toyota Land Cruiser szögletes, férfias dizájnnal és kétféle orral érkezik, mi pedig megtekintettük mindkét verziót.
Index
Index
Ezt miért hívják hibridnek? - Teszt: Honda ZR-V e:HEV 2.0 Hibrid – 2023.
Nem fogyaszt elég keveset ahhoz, hogy megbocsásd neki a bégetést, az összeszerelése néhol hanyag, viszont van benne Honda-vér.
Index
Index
Macronnak igaza van - Teszt: DS 7 E-TENSE 300 4x4 - 2023.
Ha valamit nagyon tud a francia autóipar, az a megjelenés és stílus fontossága. A DS 7 a facelifttel pedig erősített ezeken.