#új autó

Index Index

Az utolsó is lehet emlékezetes - Teszt: Ford Focus ST Azura Edition - 2024.

Mielőtt végleg eltűnne a Focus, a Ford megmutatja, mire képes az ST 280 lóerővel és egy pályára való, állítható KW felfüggesztéssel.
fel 0 le
Index Index

A rombusz szexi, csak nem tudja mit akar - Teszt: Renault Rafale E-Tech Full Hybrid 200 Esprit Alpine

A Renault új csúcsmodellje egy feltűnően szexi kupé-SUV remek beltérrel és a lemezek alatt némi bizonytalansággal.
fel 0 le
Index Index

Négy keréken guruló ősz - Teszt: Skoda Kodiaq 2,0 TDI 4x4 – 2024.

A Skoda Kodiaq hétüléses autóként is tágas, nagyon hasznos megoldások vannak benne, de szinte biztos, hogy a lángolás utáni életfázisodban ülsz bele.
fel 0 le
Index Index

Nem eszik olyan forrón a ferdehátút - Teszt: MG4 XPower – 2024.

Az MG brutálisan erős villanyautója egyszerre próbálja igazolni az identitását és felpiszkálni a riválisait. Elég lesz ehhez 435 lóerő?
fel 0 le
Index Index

Élem, de nem értem - Teszt: Kia Sorento 252 Plug-in Hybrid 4WD - 2024.

Szép is, kényelmes is, nagy is, de mégis így kinek szól ez?
fel 0 le
Index Index

Túl jó ahhoz, hogy spórolj rajta! - Teszt: Hyundai Ioniq 5 84 kWh RWD - 2024.

A piac egyik legszimpatikusabb villanyautója fontos, de nem látványos pontokon frissült, így továbbra is csak ajánlani tudjuk.
fel 0 le
Index Index

Birtokvágy, gyere haza! - Bemutató: BMW 5-ös sorozat (G60) - 2023.

Az új 5-ös sorozat legnagyobb újdonsága a tisztán elektromos változat, a többi nagyjából a szokásos recept eredménye. Ennyi elég, hogy vágyjunk rá?
fel 0 le
Index Index

A plug-in Wrangler nem zéró kóla - Teszt: Jeep Wrangler Unlimited Sahara 4xe

Négyhengeres hibridként is hozza, amiért rajongják, tisztán elektromosan a városban pedig rövid, de perverz élvezet.
fel 0 le
Index Index

Opel úr, mit csináljak én most magával? - Teszt: Opel Astra GSe - 2023.

Valójában egy zűrös korszak lenyomata, aminek a sportmodell jó tulajdonságai ellenére sem könnyű őszintén örülni.
fel 0 le
Index Index

312 km/h-nál elveszed a gázt, mert jön a kanyar - Vezettük: Lamborghini Revuelto V12

Nardòban három külsős vezethette a Lamborghini Revuelto hibrid V12-es prototípusát hamarabb, mint a VW vezére, Oliver Blume. Én voltam az egyik.
fel 0 le
Index Index

A japán svájci bicska - Bemutató: Honda CR-V e:HEV és e:PHEV

A Honda mindenre jó crossovere már plug-in hibridként is elérhető. Portóban teszteltük az új CR-V-t.
fel 0 le
Index Index

Régen minden jobb volt - Teszt: Mercedes-Benz EQE 350 4Matic SUV

A Mercikben régen még vót' anyag. Bezzeg ma!
fel 0 le
Index Index

Egyik szemem sír... - Teszt: Honda e:Ny1 Advance – 2023.

a másik nevet? Elégedett? Vagy az is sír?
fel 0 le
Index Index

Nem Puma ez, kiscica! - Teszt: Ford Puma ST X 1,0l EcoBoost mHEV - 2023.

Még kisebb motort és mild hibrid hajtást kapott a Ford Puma sportos kiszerelése, az ST. A kérdés adott: van ennek így létjogosultsága, vagy sem?
fel 0 le
Index Index

Meglepett, szerettem, megtartanám - Teszt: DS4 E-Tense Performance Line+ - 2023.

1865 kilométert tettem a prémium ötajtós francia kompakt plug-in hibridbe, és azóta szeretném a tízszeresét is, annyira bejött a hangulata.
fel 0 le
Index Index

Öntudatos minimalizmus jó pénzért - Teszt: Volvo C40 Recharge - 2023.

Képtelenség ennél szelídebben csomagolni a feltűnési vágyat, és zöldebbnek is talán csak a Tesla tudja mutatni saját nehézsúlyú versenyzőjét.
fel 0 le
444 444

Kimondta a bíróság: szerződéskötés után már nem lehet emelni az új autók árát

Az ilyen szerződések tisztességtelenek, mondták ki egy közérdekű perben, amelyet a Pest megyei ügyészség indított.
fel 0 le
Index Index

Ez is elpusztíthatatlan lesz? - Bemutató: Toyota Land Cruiser – 2023.

A vadiúj Toyota Land Cruiser szögletes, férfias dizájnnal és kétféle orral érkezik, mi pedig megtekintettük mindkét verziót.
fel 0 le
Index Index

Ezt miért hívják hibridnek? - Teszt: Honda ZR-V e:HEV 2.0 Hibrid – 2023.

Nem fogyaszt elég keveset ahhoz, hogy megbocsásd neki a bégetést, az összeszerelése néhol hanyag, viszont van benne Honda-vér.
fel 0 le
Index Index

Macronnak igaza van - Teszt: DS 7 E-TENSE 300 4x4 - 2023.

Ha valamit nagyon tud a francia autóipar, az a megjelenés és stílus fontossága. A DS 7 a facelifttel pedig erősített ezeken.
fel 0 le