24.hu a kommenteren - 24.hu

24.hu 24.hu

Az Origo és a TV2 pert vesztett Márki-Zayék bábacégével szemben

A Tényekben a vesztes per után is bemondták, hogy a Te Szülésed Kft. csak a bevételei felét vallotta be.
fel 0 le