444 a kommenteren - 444

444 444

Csak a fideszes média egy hét alatt több mint 60 milliót elhirdetett a Facebookon

Januárban írtunk arról, hogy honnan lehet tudni, ki mennyit költ a Facebookon, mi számít politikai hirdetésnek, és kik a legnagyobb hirdetők Magyarországon 2019 áprilisa óta. Nemrég bemutattuk, hogy a politikai táborokhoz köthető hirdetők összesen mennyit költöttek a Facebookon, mostanra 4,3 milliárd forint fölött járnak. Arról is beszámoltunk, hogy csak a fideszes blogok és újságok már 1 milliárd forintot hirdettek el a Facebookon. Legutóbb az A kopasz osztnak nem osztott pénzt a Megafon. Most a múlt hét friss számait mutatjuk be. A múlt héten a legtöbbet a Fidesz, a Gattyán-párt és Márki-Zay Péter oldalára költöttek. Miután az előző héten nem kapott semmit, visszatért az Aktuális is, ami az A kopasz oszt-ot is készítő Filep Dávid projektje. (Lehetséges, hogy helyette inkább a Tiktokon hirdetik, a kínai platformról viszont nem lehet adatokat kinyerni.)A hirdetőknél is maradt a totális fideszes fölény: a Megafon, a Mediaworks, a Fidesz és még Gattyán pártja is többet költött, mint Márki-Zay Péter. Csak a fideszes média több mint 60 milliót elhirdetett a héten.A három legnagyobb hirdető összességében még mindig a Megafon, a Fidesz és a kormány. Érdekesség, hogy Márki-Zay túlvan a 100 millión, annyit költött el mint a Momentum összesen, de az ellenzéki Megafonnak szánt Erősítő is elköltött 100 milliót.A fideszes kétharmad nincs veszélyben:Az egyesült ellenzék lendülete kicsit megtorpant, megint szakadnak le a kormányoldaltól, az egyéb ellenzéki pártok (amik alá nem túl igazságosan a Mi Hazánktól az MKKP-n át a mikropártokig mindenkit besoroltunk) viszont jönnek fel, főleg Gattyánnak, kisebb részben a Mi Hazánknak hála.
fel 0 le