#propaganda

24.hu 24.hu

Orbánék fizetik a legtöbbet a Facebooknak

Az ellenzéki oldalon Karácsony Gergely főpolgármester, illetve a DK vezeti a listát.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Az Alapjogokért Központ kapott 600 millió forintot, de nem tudni, hogy kitől

Korábban sem nyilatkoztak anyagi kérdésekről.
fel 0 le
444 444

A kormánypropagandát gyártó cég 70 milliárdos megrendelést kapott tavaly

Egyre csak nő a bevételük.
fel 0 le
444 444

Rogán Antal kertjébe öntötte az összegyűjtött konzultációs íveket a Momentum

„Ha az ország vezetői nem jachtozással töltötték volna a nyarat és nem hazugságokra és propagandára herdálták volna el ezt a közvagyont, nem káosszal indulna a második hullám” – mondta Hajnal Miklós
fel 0 le
444 444

A jelek szerint csak félgőzzel működik Habonyék nemzetközi hírügynöksége

A V4NA előfizetése kirívóan drága, pedig szinte csak lapszemléket dolgoz föl az elvileg ötven fős szerkesztőség. A hírek többsége arról szól, hogy a Nyugat=káosz.
fel 0 le
444 444

Bödőcs Tibor: Kim Dzsongun élesen bírálta a magyar médiaviszonyokat

Újabb híradó-paródiával jelentkezett Bödőcs Tibor. Ember legyen a talpán, aki meg tudja mondani, melyik bejátszás nem férne el az M1-en!
fel 0 le
24.hu 24.hu

Dezső András: A valódi maffia sosem fosná össze magát egy Indextől. A hazai politikai elit viszont retteg

Az Index korábbi újságírója beszélt a szerkesztőség széteséséhez vezető folyamatokról.
fel 0 le
444 444

Az Index-ügyben épp a fideszes média segít tisztábban látni

A kizárólag a Fidesz érdekei mentén dolgozó kormánymédia olyan tempóban kezdte el építeni az álvalóságot, hogy csak még nyilvánvalóbbá teszik, mi az, ami biztosan nem történt.
fel 0 le
444 444

Egy kézikönyvre elég tapasztalat jött össze szerkesztőségek szétrobbantásáról az Orbán-rendszerben

Ismerős a forgatókönyv, ami most az Indexnél lejátszódik.
fel 0 le
444 444

Egyetlen negyedév alatt 26 milliárdot kaptak Balásy Gyula cégei kormányzati szervek kommunikációjára

Igen, a járvány alatt. A keretszerződés miatt csak egy szűk kör foglalkozhat az állami kommunikációval.
fel 0 le
444 444

Valaki újra nézhetővé tette a Hír Tv-t

A Last Days of Hír TV coubjai váratlanul újra viccessé tették az egyre laposabb és agresszívabb fideszes tévéműsorokat.
fel 0 le
444 444

Eddig 232 ezer nemzeti konzultációt töltöttek ki

A kormány szerint ez nagyon nagy érdeklődés.
fel 0 le
444 444

Szintet ugrott a fake news: itt a fake journalist

Létrehoztak 19 kamu újságírót profilokkal, hamis élettörténettel, akiknek a cikkeit hónapokon át közölték amerikai, izraeli és kínai lapok. Az egyik nem létező szerző annyira menő lett, hogy saját kolumnát kapott.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Krekó Péter pert nyert a kormánypropaganda ellen

Azt állították róla valótlanul, hogy egy brit titkosszolgálati pszichológiai hadviselési akcióban vesz részt.
fel 0 le
444 444

Észak-Korea 12 millió propagandalapot szórna szét Dél-Korea fölött

Közeledik a koreai háború kirobbanásának 70. évfordulója.
fel 0 le
444 444

Több mint 2 millió nyugdíjasnak postázzák ki a kormány ingyenes nyugdíjasmagazinját

A „Jókor” című propagandalapot a nyugdíjakat kiutaló Államkincstár terjeszti, úgyhogy elugrani előle sem egyszerű.
fel 0 le
24.hu 24.hu

15 milliárd propagandára, jut versenysportra is

Újabb átcsoportosításról döntött a kormány.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Békeidőben is simán kicsináljuk egymást

Hajdu Szabolcs új filmje tükröt tart a társadalomnak, és ennek érdekében nem riad vissza olyan kényes témáktól sem, mint a Marton-ügy és a migránsozás. Békeidők-kritika.
fel 0 le
24.hu 24.hu

„Szörnyű precedens” lenne? – Brüsszel kínai nyomásgyakorlás után átírt egy Pekinget kritizáló uniós jelentést

Öncenzúrát gyakorolnak az európai diplomaták, hogy a kínai kommunista párt kedvében járjanak? Előbb visszatartották, majd átírták a kínai kormány koronavírusos félretájékoztatását kritizáló EU-jelentést, mert az nem tetszett Pekingnek.
fel 0 le
24.hu 24.hu

Magyarul üzent címlapján az egyik legnagyobb lengyel napilap

A magyar kormánymédia Tusk-hamisítása miatt.
fel 0 le